Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2014 07:50 - Гол транссексуален урод и гавра с християнството за Лайф бала във Виена
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 611 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Агресивната пропаганда на содимия на Запад продължава с пълна сила. След брадатия травестит, спечелил Евровизия, австрийците получиха още един вурст – този път гол. Из Виена бяха разлепени плакати, рекламиращи събитието Life Ball. На тях чисто гол транссексуален индивид развява обрязания си фалос.

Плакатът е дело на фотографа Давид Ла Чапел. На него транссесексуалния модел Кармен Карера (роден 1985 г. като Кристофър Роман) е гол в центъра на китна Райска градина. Той е показан в два пола: един път изцяло като жена и един път, като жена от кръста нагоре, а надолу – по мъжкия си атрибут. На плаката се мъдри и надпис, гаврещ се с християнството: „Аз съм Адам. Аз съм Ева. Аз съм аз.“ А кредото на 51-годишния фотограф Ла Чапел е „Красотата няма пол“.

Мотото на самият Life Ball е „Градината на похотта“ – вид подигравка с библейския сюжет с райската градина. Но организаторите не спират до тук. Те са издали албум, в който участват в различни библийски сцени  113  световни  и австрийски модели.

Главата на  Австрийската католическа църква кардинал  Крищоф Шьонборн, определи гаврата като форма на нетолерантост от страна на различните.

Същевременно, 49-годишната виенчанка Хилде С. се превърна в медийна звезда, заради акцията си против рекламната кампания. Жената нощем кърстосва града със спрей в ръка и рисува върху рекламните афиши  черни минужупи, които прикриват фалоса на модела.“Като видях голите плакати на път за работа ,си помислих отначало, че нещо недовиждам”, разказва  49- годишната преводачка  пред местните медии. „Не мога да понасям подобно безвкусица, но така или иначе основния ми мотив е, че не искам децата да се сблъскват с подобни гледки. Дали някой ще повдигне обвинения срещу мен ми е все тая. Когато определени прослойки от обществото забравят какво означава благоприличие,  то човек трябва сам да се  активизира“, добавя още тя. Във Виена, от началото на седмицата са разлепени  3 хил. плаката.

Life Ball започва на 31–и май от 22 часа. Събитието е обявено като проява в солидарност към болните от HIV/ СПИН. 3780 билети е капацитетъ на събитието, с което на практика Виена закрива балния си сезон (повечето балове са през февруари в Хофбург). ВИП билетите са по 750 евро, а 12 ВИП билета се предлагат да по 3 хил. евро. Дрескодът е задължителен. Life Ball  е посещаван от редица световни знаменитости като Елтон Джон, Долче и Габана, Eва (австрийски топ модел) и Роберто Кавали и много още. Той е под патронажа на бундеспрезидента  Хайнц Фишер и други влиятелни личности сред които Бил Клинтън и др.

http://nreporter.info/гол-транссексуален-урод-и-гавра-с-хрис/


 




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20135494
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031