Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2014 17:21 - ЛЕШОЯДИ В ДЕЙСТВИЕ
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 594 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 12.04.2014 17:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Александра е зверски удушена, а после обезобразена

Погребението ще е утре в 12 часа в поморийските гробища

8-годишната Александра е била задушена с найлонов плик, но преди да издъхне детето много дълго се е съпротивлявало, по шията му има ужасяващи следи от притискането. Най-вероятно то е замъкнато от две жени нагоре по стълбите още докато са го стискали за шията. Има следи и от допълнително затискане с ръка и по устата. Горе, на тавана, по лицето са нанасяни още удари. Това узна Флагман.БГ след аутопсията на телцето. Съдебният лекар Косьо Янков е приключил работата си още в 9 часа сутринта, но близо 4 часа след това върху видимите части от тялото е работил професионален громьор, нает от частната погребална агенция.
Белият ковчег беше докаран с катафалка в 15 часа в Поморие. Наш репортер видя бащата, изправен пред входната врата на блока в очакване на ковчега. Близките на семейството казаха, че са му дали толкова много успокоителни, че сега изобщо не си давал сметка какво прави. „Искам да си посрещна детенцето, никой няма право да ме спира”, зарида той над главичката, когато агенти и приятели опитваха да свалят ковчега. Той беше по джапанки и изобщо не осъзнаваше къде се намира.
Погребението на Алекс ще е утре в 12 часа в Ритуалната зала на Поморийските гробища.

Очаквайте още подробности.

http://www.flagman.bg/новини/61343/Александра-е-зверски-удушена-а-после-обезобразена

В 18:45 часа в четвъртък майката на удушената Александра получава следното странно обаждане от номера на собственото си дете. „Дъщеря ти е на гости, добре е, но ти кажи на Веско да приготви пачките за нас”. Това е моментът, след който сем. Тодорови изпада в паника затова, че дъщеря им близо 2 часа не вдига телефона си. Последното им чуване с момиченцето е от 16:45 часа, когато то позвънява на майка си, за да й каже, че се е прибрало от занималнята и се намира пред блока с Ани. „Това беше изключително точно и умно дете, имали сме му пълно доверие, до секундата знаехме къде се намира”, заяви пред Флагман.Бг смазаният от мъка баща.

image
Това е вратата на таванското помещение, в което е скрито трупчето на Александра
Само репортер на Флагман.Бг беше допуснат днес до дома на сем. Тодорови за разговор с тях.

В четвъртък следобед Ивалина и Веселин Тодорови си били у дома. Жената била оперирана и с катетър. „Момиченцето ни е причакано пред входната ни врата от майката Светла Димитрова и голямата й дъщеря Атанаска, които са я дебнали на горното стълбище. Убеден съм, че веднага са нахлупили найлоновата торба на главичката й и е нямала възможност да изкрещи за помощ. И двамата бяхме вътре с жена ми и щяхме да чуем”, казва Тодоров. Има още една жена – трета сестра на Северина и Атанаска, която се намира и към момента в хотел „Лагун”, съучастничка в подотовката на покушението, казва Тодоров.

http://www.flagman.bg/новини/61340/Ексклузивно-Северина-Дъщеря-ти-е-на-гости-добре-е-Веско-да-приготви-пачките-за-нас

Разсипаха ми бизнеса, след като отказах да спонсорирам с 200 хил. евро Бойко Борисов за изборите през 2009 г., аз не съм престъпник




- Г-н Тодоров, какъв е мотивът на тези жени да стигнат толкова далеч, че да посегнат на детето Ви?
- Нямам контакти с тях, наемателки са на едно от таванските помещения над моят апартамент. Какво са приказвали Светла и Атанаска за мен, не зная, но аз тази жена – Атанаска, съм я виждал в живота си два пъти – долу на входа на блока, на влизане и излизане. Миналата година Веселин Тошев ме помоли да потърся квартира за нея и майка й – за 60 – 70 лв., молеше ме да му дам моята мансарда, но аз му отказах, тъй като по принцип не я давам.

- Давали ли сте му пари назаем?
- Да – 5 000 евро, но той беше точен и ми ги върна.

- Защо приключихте отношенията си с него?
- Всичко на всичко семейно съм ходил в ресторанта на хотел „Лагун” миналата година за рождения ден на дъщеря му. Тъща му тогава я видях, тя надникна от кухнята. Не ги познавам тези жени, разберете ме.

- Откъде е тази злоба към детето Ви?
- Никаква идея нямам. Има и още една сестра в този хотел, за която съм сигурен, че също е участвала в подготовката на убийството. И тази жена е дъщеря на Светла Димитрова, която аз открито мога да нарека травестит. Светла е повече мъж, отколкото жена.

- Продължавате ли да се занимавате с лихварство?
- Лихвар никога не съм бил, имах приятели, които работеха това в собствен офис. На тях съм давал мои лични свободни пари. Помагал съм им финансово за техния бизнес. Иначе аз съм давал пари напред на мои работници – мазачи, готвачи, бояджии. С цел да ползвам услугите им на по-ниски цени.

imageСградата е на най-хубавото място в Поморие
- Кажете каква е връзката Ви с „ВИП Инвест” ООД, която строи разкошната 6-етажна кооперация в сърцето на Поморие? Всеки ден от съседния строеж виждат, че наблюдавате процеса.
- Сградата е върху наследствен парцел на майка ми и се строи на 35% обезщетение от тази фирма. Аз съм имал и друг имот в Свети Влас – земя, където фирма построи на 40% обезщетение.

- Значи излиза, че Вие сте богат човек, а близките Ви приятели смятат, че ако Ви поискат откуп, би трябвало да нямате налични пари?
- Прави са, защото всичкото ми имущество е запорирано от комисията „Кушлев” през 2010 г. Тогава задържаха мен, сина ми и мои приятели и ни обявиха за най-кръвожадните лихвари. Разсипаха ме от 2010 г. нататък, защото отказах да спонсорирам с 200 хиляди евро кампанията на Бойко Борисов. Затова направо ме разкатаха.

- Вие сигурно видяхте детето, имаше ли следи от душенето?
- Не, не ми разрешиха. Допуснаха ме до вратата на апартамента ми, когато сваляха носилката от тавана, но когато видях да виси ръчичката му, не можах да го понеса и приятелите ми затвориха вратата.

- Тъщата на Тошев твърди, че някой е убил на друго място Александра и е натикал трупчето под леглото на дъщеря й?
- Глупости. Оперативният работник, който води разследването дори ми каза, че Атанаска е спала заедно с трупчето. Травеститът – така наречена Светла, е била заедно с нея, когато е извършено убийството. След като са удушили момиченцето ми с найлоновата торба, те са я натикали под леглото и отстрани са натрупали чували с дрехи. След което Светла си е тръгнала.

- Бихте ли ни казали какво се е случило след това?
- След като Светла си е тръгнала от тавана, тя е отишла в хотела на Тошев и е поела двете му малки деца, а Тошев и Северина са отишли в ресторант „Царевец”, за да имат алиби. Между 16:45 и 20:01 часа телефонът на Александра продължаваше да бъде включен. В 16:45 часа дъщеричката ми се е обадила последно на майка си, за да й каже, че се е прибрала от занималнята и играе на люлките, заедно със съседчето Ани. Това беше много точно и умно дете. Винаги знаехме къде се намира. След като час по-късно тя не се прибра, започнахме да й звъним, но телефонът даваше свободно. Аз и Ивалина си бяхме вкъщи, защото жена ми наскоро беше оперирана и все още е с катетър. Изпаднахме в паника, когато в 18:45 часа жена ми е имала следното обаждане: „Дъщеря ти е на гости, добре е, а Веско да приготви пачките за нас.” Гласът е звучал интелигентно, но с ромски акцент. Затова аз си помислих, че са някакви хора от ромската махала, с които навремето имах отношения за един имот и прокуратурата там още не е приключила разследването. Затова и първоначално насочих полицаите към тези хора в ромската махала. Оказа се, че нямат нищо общо.

- Александра е тежала поне 40 кг, как са успели да я замъкнат до таванското помещение?
- Светла и Атанаска са я причакали на площадката над нашия апартамент и са я чули, когато се качва по стълбите. Александра винаги пееше. Използвали са момента, в който се е навела да си потърси ключовете, за да отключи входната врата на апартамента. Тогава са нахлузили найлоновата торба и са я задушили пред самото ни жилище. Ние щяхме да чуем, ако имаше боричкане и викове за помощ. После двете жени са я замъкнали на горния етаж и са я натикали под леглото.

- Как се сетихте за тези жени?
- След като са извадили картата на Алекс от нейния телефон в хотела на Тошев, те са я прехвърлили в негов телефонен апарат. Затова съм убеден, че той също е участник. Не в 17:30 часа, както твърди Светла, а в 20:00 часа Тошев и Северина излизат от хотела и отиват в ресторант „Царевец”. Това беше проследено от МВР. Работещият телефон на Александра е закаран до хотела от Светла. Защо се усъмних в тях ли?! Около полунощ започна да ми звъни ресторантьорът Милен, който държи „Царевец”. Звъня 5 пъти, което усъмни и мен, и полицаите. Решихме да вдигна. Милен се държа подозрително, от него разбрах, че Тошев е в ресторанта и че двамата разбрали за изчезналото ми дете. Милен ме попита дали е вярно. Бях инструктиран да отговоря така: „Дъщеря ми си е вкъщи и спи, пълна лъжа.” След това обаждане на Милен полицаите насочиха вниманието си към Тошев. Но аз мисля, че наистина има още една жена. Тя продължава да е в хотела и има връзка с убийството. Ще има още разкрития около тези хора.








Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20120743
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031