Най-четени
1. cchery
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. hadjito
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. hadjito
Най-активни
1. sarang
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Постинг
13.07.2013 12:13 -
МИНИСТЪРА НА ТРАНСПОРТА НА ЖП ГАРА ШУМЕН
Автор: varg1
Категория: Новини
Прочетен: 1805 Коментари: 3 Гласове:
Последна промяна: 13.07.2013 13:49
Прочетен: 1805 Коментари: 3 Гласове:
2
Последна промяна: 13.07.2013 13:49
МИНИСТЪР ДАНАИЛ ПАПАЗОВ ПРИСТИГНА ДНЕС ОКОЛО 9:30 Ч.ПУШИХА ЦИГАРИ С МЕСТНИТЕ ВЛАСТИМАЩИ КАТО ДИМИТЪР ДЪБОВ,КМЕТЪТ НА ШУМЕН КРАСИМИР КОСТОВ,НАЧАЛНИКА НА НКЖИ И Т.Н.СЛЕД ТОВА ВЛЯЗОХА В СГРАДАТА НА НКЖИ И ПОСЛЕ ГОВОРИ ПРЕД ЖУРНАЛИСТИ.СЛЕД КОЕТО ПТОЕГЛИ КЪМ ИНДУСТРИАЛНИЯТ ПАРК В ГРАДА И ПО-КЪСНО ЩЕ ПОСЕТИ И СЕЛО МАДАРА.
Следващ постинг
Предишен постинг
Този мерцедес много контрастира на фона на електричката от горните снимки. Питам: Кога министърът на транспорта и директорът на НКЖИ ще дойдат на гара Шумен с влак, а не с автомобил?
Нали уж жп-то цяло да хвръкне като холанското (виж http://news.ibox.bg/interview/id_1594381367)?
Пък това недоразумение М. Ламбрев е добър фон на всяка снимка на очуканата железница.
Дано не бастисат и шуменската жп секция, както стана с много други!
цитирайНали уж жп-то цяло да хвръкне като холанското (виж http://news.ibox.bg/interview/id_1594381367)?
Пък това недоразумение М. Ламбрев е добър фон на всяка снимка на очуканата железница.
Дано не бастисат и шуменската жп секция, както стана с много други!
каза,че не се е возил на влак от 1989 година,като в периода 1980-1989 година редовно е пътувал с влак като капитан на кораб.
цитирайПериода 1980 - 1989 беше след удвояванията на първа и втора жп линии, повишаването на скоростите и реконструкцията на много от останалите главни линии, извършиха се и много ремонти на второстепенни. След това настъпи великото мъртвило в ремонтите, реформи представляващи единствено съкращение на персонал и въобще ... , извинете за израза, ама мамата и ебаха на железницата тези неграмотни некадърници в съучестие с подкупни чиновници в министерството на транспорта.
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 71260
Блогрол