Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2013 14:42 - Започна ли се, или изобщо не се е свършвало
Автор: arhimandrittimotei Категория: Новини   
Прочетен: 800 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 14.06.2013 15:05


Днес с решение на 116 (!) народни представители бе назначен Д. Пеевски за шеф на ДАНС. И се започна. Рев срещу него. Рев срещу народните избраници. Що ревете, а? Къде бяхте на 12 май. Само не ми казвайте, че не сте знаели какво ще се случи. Да бе. Замалко да повярвам. Половината от тия дето реват днес изобщо не са излезли да гласуват на 12 май. Не ме разбирайте погрешно. И аз не искам Пеевски за шеф на ДАНС. Ама ми кажете честно: някой от всички вас знае ли какво точно е ДАНС? Какво прави, кой пази, кой разследва? Аз лично не знам! Всеки ден ми обясняват различно. Та след като не знам какво е ДАНС, няма как да знам и какво точно работи шефа му. Не ли? Ами ако знаете, обяснете ми. Щото то и народните представители май не знам какво точно работят. И кой точно представляват. Знам само едно: че всички те 240 на брой са свързани взаимно. Всеки със всеки. И всички с интереси. Свързани с пари. Много пари! Толкова много, че ако се харчат по предназначение в България няма да има толкова бедни, болни и недоволни. Както е казал един мъдър човек и добър държавник: "Няма вечни врагове, има вечни интереси". Ми така си е, к"во? До преди три месеца Бойко ревеше, че е безумно да се иска свикване на Велико Народно събрание, а днес вече даже настоява. А и да не мислите, че Станишев току така се е отказал от премиерското кресло? Да бе, да? Човека се цели по-високо! В поста на Барозу, чиито мандат изтича. А и то тук да си Министър - председател е все едно да си кукла на конци. Кой дърпа конците ли? Ама наистина ли се правите, че не знаете? Ма моля ви се. Не ви вярвам. Изобщо. Както не вярвам, че нещата ще се оправят. Вие вярвате ли? А и кой ви пита в какво вярвате изобщо? Нещата няма да се променят. Дори сегашните партии да за забранят. Защо ли? Ами защото Станишевци, Бойковци, Цветановци, Фидосовци, Костовци, Пръмовци( пардон Куневици), Прошковци, Сидеровци, Догановци, Яневци( тоя точно не знам защо го споменавам изобщо), Местановци и какви ли още не - дебнат на всяка крачка. Във всяка партия! От тях трябва да се отървем. Веднъж за винаги. Защото лично аз се уморих едните да сменят другите. Нагледах се на циркови спектакли, чиито билети ми излизат много скъпо. Много! Нагледах се и на пишман протестиращи, които искат корички от баницата. АЗ не искам корички. Искам баница за всички!!! А вие? Искам да знам защо Конституцията не се спазва? Законите- също? Какви са функциите на Президента, Вицепрезидента и всички във властта. Имаме ли нужда от всеки един от тях или не? Ако е не, защо получават заплати от нашите пари? Защо се возят на лимузини, докато ние чакаме старите линейки по един час? Защо летят с държавните самолети(които са и наши) за лични нужди? Толкова важно ли е да се режат лентички всеки ден? Или да се обсъждат в Парламента и ТВ студиата коя е Мая Манолова и с кой точно министър си го слага?  А, и друго. Интересува ме какво наказание ще получи този дето влачеше кучето с колата си. Да, наистина ме интересува. Но повече ме интересува, защо за него се говори повече от това, кой е виновен за смъртта на дете в село Копривлен. Ударено от ток. Същият този ток, който ние плащаме на безбожни цени!!! Кой е виновен за това, че децата ни умират в училищните дворове? Вас не ви ли интересува? И друго нещо ме интересува. Дали ще пречупим веднъж завинаги максимата, че роб свободен не може да живее? На следващите избори ще излезем ли най-накрая да покажем кой е Суверена в тази държава, или пак ще се окажем роби...този път и на собствената си глупост...



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: arhimandrittimotei
Категория: Новини
Прочетен: 31110
Постинги: 24
Коментари: 7
Гласове: 31
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031