Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. mt46
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. mt46
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. bojil
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. bojil
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
19.12.2012 17:41 -
Флашмоб срещу продажбата на вагони и локомотиви на БДЖ
На 14 декември 2012г. от 10 часа в сградата на БДЖ се проведе търг за продажбата на 331 теснопътни товарни вагона. Ние решихме, че повече няма да търпим да режат и разпродават нашата собственост и излязохме в студа навън ....... На 20 декември е обявен търг за 35 локомотива и 14 мотрисни влака, които вместо да се продават, можеха да се използват и да се ремонтират. Но ръководството на дружеството смята, че щом им замръзват спирачките, трябва да ги нарежат. Нищо, че същите локомотиви продължават да се използват и модерницират в Германия, Чехия, Холандия, Латвия, Естония, Сърбия, Румъния, Унгария и др.............. През лятото на 2012г. бе обявен търг за 233 броя пътнически вагони, включително и няколко спални вагона в добро състояние ........ Изходът му е неясен, но ето къде можем да търсим проблемите с претъпканите влакове и непрекъснатите оправдания, че БДЖ "нямало" вагони .......
Кореспонденция между Царь Фердинандъ и А...
"СТО ЛУНИ И СТО ЗВЕЗДИ" - ПОЛИ...
Европа мисли за края на Ерата Ердоган!
"СТО ЛУНИ И СТО ЗВЕЗДИ" - ПОЛИ...
Европа мисли за края на Ерата Ердоган!
"Те не са за ремонти - те са купуване на нови! (57 милиона!!!!)" Да при ремонтите възможността за кражби и "комисионни" са по малки от колкото при покупките на нови!
Разпродажбите на теснолинейните вагони и локомотиви са първа стъпка към демонтажа на последите теснолинейки!
Това безобразие трябва да бъде спряно!
цитирайРазпродажбите на теснолинейните вагони и локомотиви са първа стъпка към демонтажа на последите теснолинейки!
Това безобразие трябва да бъде спряно!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 71344
Блогрол