Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2018 16:21 - Поморийската кал и истината за нея от 1лице
Автор: panzar Категория: Музика   
Прочетен: 821 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 21.04.2018 21:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Къде е сектора здраве!?!?

Преди да кача следващя клип, искам да споделя нещо много важно /поне от моя гледна точка/ с посетителите на моя Блог и почитатели на клиповете ми.Става въпрос за здравен съвет.  Приятели, аз съм 70 годишен  пенсионер и тези години фактически съм ги избутал. Хората са казали : ,,Не питай старило. а питай патило."" Е да, ама аз хем не съм млад, хем съм и патил! За какво ста ва дума? 1968г. чупих ръка и доктора не я на мести правилно/в лакета/. Бях вой ник и ме изпратиха във Военния балнеоса наториум в Поморие на кални бани за два месеца. И понеже периода на лечение не беше кратък/два месеца са три обикновенни смени/, имах възможността да преценя - доколко Поморийската кал помага при травми  Ошашавих се. Не само засегнатия нерв на ръката ми възвърна своята чувствителност, а и бях свидетел как трудно подвижни хора ползващи файтони в началото, за да се приберат в санаториума, в края на смяната се прибираха на собствен ход.До тук толкоз!  Преди две-три години започнаха да ме бо лят раменните и лакетните стави. Какво ли не пих, с какво ли не се мазах, къде ли не ме праща Джипито, е не и не!! Бях твърдо убеден, че Поморие ме зове отново. Знаех, че само смръдливата кал може да ми помогне. И тогава хоп!?! Едно предпри емчиво момченце от там хвърли спасителния пояс. Изпрати ми две бутилки от Кола с поморийска кал. Веднага направих сесия от 20 процедури и...  вече се събличам без чужда помощ и китарата не ми тежи. Това беше есента на 17г.Сега превантивно ще повторя поне 10 процедури. Та така. Това исках да споделя. Може и да помогне на някого!? Знае ли се !?


Тагове:   поморийска кал,


Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. radostinalassa - Разбира се, че ще помогне
20.04.2018 21:29
Най - важното при зарастването на костите е силицият. А той е в голямо количество в глината, хумата, калта.
цитирай
2. panzar - radostinalassa
21.04.2018 19:31
Нямам претенциите на специалист в областта на медицината /слабостта и хобито са
ми пеенето/, но се радвам, че все пак поста беше прочетен от доста хора. Да се на
дявам, че изложеното от мен малко или много ще им помогне да повярват, че мито
вете за поморийската кал не са митове, а самата действителност! radostinalassa,
благодаря за допълнението
Ах да. И още веднъж ще изразя удивлението си,че
не виждам категория здраве!?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: panzar
Категория: Музика
Прочетен: 261120
Постинги: 191
Коментари: 149
Гласове: 421
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031