Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2016 17:58 - Ексклузивно в "ШОУ": Рапърът DEE – любовник на Мария Илиева и Жана Бергендорф
Автор: varg1 Категория: Музика   
Прочетен: 579 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.08.2016 18:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Вторият сезон на „Фермата” бележи завиден интерес още преди да е стартирал. Продуцентският екип обяви част от имената на популярните участници, сред които е рапърът DEE. Именно Радомир Юнаков, както е истинското му име, ще бъде една от големите бомби в шоуто. Татуираният хип-хоп изпълнител крие прелюбопитни неща за личния си живот, които ще скандализират аудиторията и останалите му конкуренти в шоуто. Още повече че не може да държи езикът си зад зъбите и често влиза в пререкания, което е добре дошло за такъв формат.

Известният рапър и хитмейкър бе забъркан в сексафера с певицата Жана Бергендорф, след като папараци ги изловиха в опасна близост да отмарят в морския курорт Лозенец. Наши източници ни докладваха и за други звездни завоевания на татуирания коцкар.

Преди време успял да оплете в мрежите си и друга популярна певица – Мария Илиева. Двамата се виждали често, но ангажиментите им били свързани с
 
взаимно интимно удоволствие
 

а не толкова любовни чувства. Интриганти свързват рапъра и с още едно популярно име в българската музика. Това е Галка от „Каризма”, с която имат съвместен проект, в който участие взема и Кристо. По време на записите двамата се опознали и се харесали, след което си легнали заедно. Пред приятели дори изразил възхищението си от сексуалните умения на бившата музикална половинка на Миро. Заради всичко това в светските среди се шегуват с рапъра, че е „Коко Динев в поп музиката”. 

imageРадомир и семейството му се местят да живеят в Америка през 1989 г., в началото на промените у нас. Оттогава се е връщал само веднъж в България – когато е на 16, по семейни причини. Окончателно си идва в страната, когато е на 25. Твърди, че е тук заради музиката, тъй като подписал полезен за него договор.

„Семейството ми е уникално, живеят съвсем различен живот. Баща ми е 60-годишен, но се държат с майка ми като влюбена двойка. Израснал съм в семейство, което е пълно с любов. Баща ми има още три жени преди това. Имам две сестри и един брат. Аз и малката ми сестричка сме от последния брак на баща ми”, разказва DEE.

Малко хора знаят, че известният и хитов рапър е имал сериозни проблеми с властите в САЩ. Лежал е дори в затвора, но избягва да говори за този си период. Пред „ШОУ” направи кратък коментар: „Всеки прави грешки, но избягвам да коментирам това нещо. Не се гордея с него. Израснал съм от малък в такъв кръг и е нормално да правиш грешки. Не съм убивал, нито пък съм изнасилвал или нещо такова, продавал съм там някакви глупости и са ме арестували.
 
Излежал съм си присъдата
 
 и голяма работа”.

Дразни го, че в България полицаите непрекъснато го тормозят, има сблъсъци всекидневно с тях. „Никога не съм бил арестуван за нищо, дори не съм бил задържан, но ме спират ежедневно. Казва се дискриминация. Може би заради шапката или татусите ми – не знам кое по-точно?! Случвало ми се е да си карам колата, отбиват ме от пътя и почват да ми ровят в колата, под нея... Аз, Шошо и Елица Тодорова пътувахме с колата за снимки на клип, спряха ни полицаите и почнаха отдолу да къртят под колата и да търсят нещо. Свикнал съм вече с това, вече не ме изненадва”, споделя още той.

Бъдещият фермер обаче смята, че сексът, парите и наркотиците са част от културата. Не крие, че като всеки нормален човек на неговата възраст е пробвал наркотици, но не ги употребява. „Не съм наркоман, не съм зависим към нищо. Едва ли, ако бях зависим, щях да продължавам да работя и да правя музика, макар че има и такива примери. Всички около мен, употребяват наркотици. Това, че някой е изпушил една трева, не означава, че е наркоман. Не говорим за хероини-мероини, а да изпуши една трева или да шмръкне една линия да си вдигне настроението преди участие.

image

Това са вече нормални неща за тези времена. Не се крия, пуша джойнт ежедневно, и то по много пъти. А пък искам да ти кажа, че алкохолът е много по-вреден от наркотиците! Никога не съм видял да се напуши някой и да тръгне да скача на бой, или да си кара колата, криволичейки. Алкохолът много повече ти замъглява мисленето, отколкото некакъв джойнт. Аз като пия, ми идва да направя някаква щуротия, а като съм пушил трева най-много да изям всичко от хладилника, да си пусна нек’во филмче и никой да не ме занимава. Алкохолът е много по-опасен и вреден – защо не го забранят и него?! Защото печелят от него! ”, изригна рапърът.
 


Прави парчета за чалга певици

DEE и колегата му X отвориха вратите на останалите рапъри към поп фолка. Те направиха няколко успешни парчета с Мария и Ани Хоанг. В момента имат поръчки и от още доста звезди от чалга небосклона. „Чувствам се добре, когато работя с изпълнител от друг стил. Работил съм и с Миро Гечев, на когото нещата му се продават извън границите на България. С него сме правили парче, което клони повече към хаус. Не си променям стила, просто си го обогатявам и този експеримент няма как да ми повлияе негативно. И да искам да направя чалга – няма как да го направя, разбираш ли?! А пък да бъдем честни, двата проекта, които направихме с Мария, нямат нищо общо с чалгата. Да, за пари го правим, но ти за какво работиш?!”, признава той.
 


Станал баща на 19

„Имам дете в Щатите, казва се Деймиен, много е хитър и умен. Има сребърен медал по борба, супер много се гордея с него. Всяко лято е с мен и антуража ми, всички го обичат и му се радват. Самите ми колеги много ми помагат - като съм бил на участие до сутринта и в 7.30 почне да скача на леглото ми да ходим на плаж, веднага звъня на някоя танцьорка или друг човек от екипа да го гледат. Станал съм баща на 19 години, средата и културата бяха по-различни. Ако бях в България, едва ли щях да имам дете на тези години, гледаш ме сега съм на 30 и нямам други. Средата ми беше виновна там за много неща. Аз съм труден характер и е трудно човек да ме понася”, скандализира още рапърът, който ще се бори за победа във „Фермата”.
 


Досие

DEE е един от най-разпознаваемите български хип-хоп изпълнители. С различната си визия и звучене, хората често смятат, че е щатски изпълнител. Дълги години DEE балансира успешно между Съединените щати и България.

Списъкът със сингли на DEE, оглавявали радио- и телевизионни класации, продължава да расте с бързи темпове. Изпълнителят участва в редица концерти и проекти на българската и чуждестранната сцена заедно с носителя на престижната награда "Grammy" - Coolio (автор и изпълнител на 3 пъти платинения хит - "GANGSTA"S PARADISE "), легендарните Wu-Tang Clan, DMX, Rick Ross, Wacka Flocka Flame, YG, Jeremih и много други. 

Освен един от най-прогресиращите и любими рап изпълнители в България, неподражаемият стил и харизматичната личност на DEE го правят и най-предпочитаното българско MC и любимия водещ за хип-хоп събития. Два пъти носител на наградата за „Най-добър Hype Man/Host ” на 359 HIPHOP AWARDS. 
 
 Подготви: Красимир КРАСИМИРОВ 




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20321007
Постинги: 18679
Коментари: 10030
Гласове: 71345
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930