Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2015 21:54 - Жана Бергендорф шофира като луда по морето, едва не блъснала дете
Автор: varg1 Категория: Музика   
Прочетен: 1137 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

Скандалната певица Жана Бергендорф вилнее като пощуряла по морето, твърди HotArena. Изпълнителката обаче този път не тормози столичани със своите изблици на лудост, а смущава почиващите в курорта Лозенец. Певицата вилнее по улиците със своя „Мини Купър“, засича шофьорите, псува като каруцар и е доста агресивна. „Един лъскав „Мини Купър“ ме засече, докато се прибирах със семейството си от плажа в хотела. За малко щяхме да се ударим. В първия момент не знаех кой стои зад волана на колата. След като взе да ръкомаха и да псува през прозореца, видях, че това е Жана Бергендорф. Кара с мръсна скорост из малките улици на курорта и във вторник за малко щеше да блъсне и едно дете“, разказва очевидец. Той сподели, че доста се изненадал от поведението на звездата, защото въпреки славата й, мислел, че тя „не е лошо момиче“. „Разбрах, че епитетите, които й се лепват, напълно й прилягат“, споделя мъжът. Жана била в колата с още няколко човека, а състоянието й бе оприличено като „видимо неадекватно“. Всъщност последните новини гласят, че певицата денонощно пуши и пие. Тя пафкала по 3-4 цигари марихуана, като първата попадала в устата й още от сутринта. „Хич не се опитва да си поправи лошата слава. Ходи дрогирана и прилича на клошарка“, възмущават се почиващите. Изглежда, тузарският Лозенец е любим курорт на Жана. Само преди две седмици тя заведе там окуцелия си любовник Лео. Сдобряването се случи, малко след като ги арестуваха заради жестока свада в столичния квартал „Гео Милев“. Вследствие Лео се оказал със счупен крак, а двамата бяха прибрани за 24 часа в ареста.  Тогава полицаите намериха трева в джоба на гаджето на Жана, като обаче тя отрече да е пушила джойнт. В крайна сметка двойката се помири, но изпълнителката доста си вирна носа след скандала. От музикалния бранш разказват, че след случая с побоя червенокосата певица започнала да се държи много надменно и грубо с приятелите и почитателите си.

 http://www.novini.bg/news/298283.html



Гласувай:
5



Спечели и ти от своя блог!
1. raders - Ми сигурно се е разгонила и няма кой ...
06.08.2015 22:38
Ми сигурно се е разгонила и няма кой да я сайдиса, кучката проклета
цитирай
2. varg1 - Че
07.08.2015 12:57
няма късмета да я срещна аз.Аз съм по-известен така,че ще трябва да ми се кланя.
цитирай
3. raders - няма късмета да я срещна аз. Аз съм ...
09.08.2015 14:19
varg1 написа:
няма късмета да я срещна аз.Аз съм по-известен така,че ще трябва да ми се кланя.


Ще и опънеш ли жилата?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20130639
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031