Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2020 15:09 - Внимателно с фейсбук
Автор: dedenze Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1193 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      Внимателно и с определението филантроп, за такива се водят хора дарили
 "от кумува срама",част от богатството си на обществото, малко хора се питат,
как и с какви средства са го придобили? Сред тях са Сорос, Рокфелер, Бил Гейтс,
Зукърбърг....Щателно събираните лични данни изтекоха от сървърите на фейсбук
и съдебните дела започнаха:
https://btvnovinite.bg/svetut/mark-zukarbarg-az-sazdadoh-fejsbuk-az-sam-
otgovoren-tova-beshe-moja-greshka.html
      Един от потърпевшите съм аз, откраднаха и ми унищожиха повече от 10 годишен труд, спряха ми достъпа до сайта и не отговарят на жалбите ми ! След продължили над месец опити и нова регистрация, няма резултат, обратното, изключиха ми достъпа до фейсбук, а писмото до приятелите не стигна до тях! Ето част от кореспонденцията:


Дами и господа служители на Фейсбук,

 ""Скъпи приятели,
    От месец сигурно вместо мен във фейсбука си виждате физиономията на
французин с кученце на фона на айфеловата кула /Claude Gerard Leroy/!? Просто
казано,хакнаха ми профила, при което загубих многогодишна информация снимки и връзки. Мислех, че интернет е място освободено от цензура, храм на истината и
познанието, но мошениците и търговците го обсебиха и превърнаха в кочина и
битак !
    Първо ми блокираха имейла, после фейсбука, което показва организирана атака. Сигурен съм, че за това са виновни служители на частния фейсбук, определено с користни намерения. Доказателство за това е, че при първата ми реакция поискаха копия на документи уж поттвърждаващи личността ми- лична карта,шофьорска книжка,банкови сметки и извлечения !???? Когато разбраха,че са попаднали на "църковна мишка", без сметки и пари ме зарязаха напълно ! Пререгистрирах се, сега възстановявам старите контакти ! Внимавайте със социалните мрежи, те не са безкористни ! Няма безплатен обяд при капитала ! Скоро, когато започнете да плащате за ваксината срещу корона вируса, ще се убедите напълно !
Ваш Огнян !"
   Това писмо изпратих на приятелите и познатите в новорегистрирания си сайт
във фейсбук,за съжаление и той беше изключен, неизвестно по какви съображения !? Регистрирах и нов имеил адрес ,но и това не помогна.Явно служителите на фейсбук искат война и ще я получат !
1. Ще предоставя цялата налична информация на международна адвокатска колегия и иск за 1 милион евро за нанесени морални и материални щети./Това за милиардера "филантроп" Закьрбърг е нищожна сума/ При спечелване на делото, адвокатския хонорар ще е 50%, останалите пари за развитие на нискотарифна интернет мрежа за българската образователна система ! На мен пари вече не ми трябват !
2.От характера на унищожените ми пувликации, е ясен и опит за нагла политическа
цензура !
3. Ще публикувам това писмо във всички възможни сайтове и медии !
4. Ако решите да отговорите на жалбата ми, моля за вашите лични имена и
заемани длъжности ! "
     Освен, че е печалбарски, този сайт е опасен за вас и вашите близки и
приятели ! Произхода му и притежаваните милиарди, едва ли ще ми разрешат да ги осьдя, но моралното ми задължение да ви предупредя е изпълнено !
                                            
imageimage




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dedenze
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3467340
Постинги: 1099
Коментари: 3677
Гласове: 4613
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031