Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. tota
12. getmans1
13. stela50
14. deathmetalverses
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. tota
12. getmans1
13. stela50
14. deathmetalverses
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. mimogarcia
8. samvoin
9. bateico
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. mimogarcia
8. samvoin
9. bateico
10. sekirata
Постинг
03.12.2011 08:41 -
ПРОБЛЕМИТЕ НА ЖИВУЩИТЕ ПО ИСКЪРСКОТО ДЕФИЛЕ
Автор: varg1
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 824 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 03.12.2011 08:41
Прочетен: 824 Коментари: 0 Гласове:
5
Последна промяна: 03.12.2011 08:41
Здравей отново :)
с малко закъснение се включвам отново по темата за БДЖ и проблемите, които касаят живущите по Искърското дефиле.
Вече има публикувано новото разписание в сайта на БДЖ, което наистина обрича хората на нечовешка мъка, защото няма да може да се пътува до София изобщо.
Давам пример: със сутрешния влак от Лакатник за София 20220, в който снимах клипчето - една стара ръждясала електричка - и сега неможе да побере всички пътуващи до София. И тъй като влака е пътнически се ползва и от живущите в селата по Искърското дефиле. Промяната която предстои по тази линия е - този влак да тръгва от Мездра за да качва всички пътници, които вече няма да могат да пътуват до София, защото махат влака Кардам-София. Предвидената машина е същата тази стара електричка. Еми една проста сметка ще покаже, че хората пътуваши в 2 влака с по 5 вагона /със изключително много правостоящи/ няма как да се съберат в малката стара електричка с 4 вагона. Нямам идея дали кметовете на засегнатите села в общината са направили нещо с оглед защита на гражданите, но очевидно разписанието вече е факт.
Другата промяна, която е просто ме оставя без думи е прибирането от София към Своге - ако се случи че да изпуснеш влака София Лом в 1910ч. следващия влак ще бъде чаааак в 2030ч международния за Русе или 2045ч пътнически за мездра. Т.е. всички които живеят в селата където бързи влакове не спират ако изпуснат вклака в 1800ч. за Чевен Бряг - следващия ще бъде чааак в 2045ч. И как през декември месец ще стоиш на перона на гарата да чакаш влак 2ч и 30мин. А маршрутката която пътува по дефилето е твърде малка, и тя и в момента се пръска по шевовете, защото се ползва много особено в най- натоварените часове. Допълнителни автобуси не са осигурени. Всеки ден от Мездра до София пътуват десетки хиляди хора отиваши на работа или училище, иначе в малкия град са обречени на мизерия. Хората идват до София за да работят за по 500-600 лв, тъй като на село и 200 не могат да сглобят. пътуват по 2 - 3 часа най-малко в една посока, за да се издържат някак.
И след като влаковете са на по 50 години най-малко, се чупят доста често и закъсненията не са малки. Алтернативите просто ги няма и след като разредят влаковете няма да има възможност дори да се избегне такова закъснение. А работодателите или учителите не са съгласни със причина - еми влака се счупи - всеки ти казва търси си алтернатива ако искаш да работиш/учиш. Не може да се говори, че колата също е вариант за пътуване, защото с тези цени на горивата това е непосилно дори и при групиране на 4 или повече човека. Да билетите за влака са нереално ниски, но нека бъдем реалисти какви са доходите на българина. Това че 1 литър дизел струва колкото в Германия, но заплатите никога няма да можем да ги стигнем е много сериозна причина за изнемогването на народа
А новото разписание можеш да го видиш в сайта на БДЖ.
Това че не се отчита истинския брой пътници и приходи е единствено и само заради кондукторите, които с очите си съм виждала как продават билетите и на каква стойност. Самите пътници също са се научили да не плащат реалната стойност на билетите, къде заради беднотия, къде заради манталитета, но очевидно трябва да се засили контрола на това какво се отчита, защото това не са реалните стойности.
Само не мога да разбера, защо в Новините и като цяло в медиите се представя единствено ситуацията за Перник и/или евентуално Драгоман, за където влаковете са доста по на често отколкото към Искърското дефиле, по-модерни - Сименс, и за съжаление всички усещат някаква дискриминация и интерес в показването на тамошните проблеми, а се пренебрегват нашите. Все пак Георги Първанов е от Перник, пък ние си имаме само един Христо Йовов, който не става за нищо....Засегнати са всички малки населени места.
Дано съм помогнала :)
Поздрав
Нора Чемишка
с малко закъснение се включвам отново по темата за БДЖ и проблемите, които касаят живущите по Искърското дефиле.
Вече има публикувано новото разписание в сайта на БДЖ, което наистина обрича хората на нечовешка мъка, защото няма да може да се пътува до София изобщо.
Давам пример: със сутрешния влак от Лакатник за София 20220, в който снимах клипчето - една стара ръждясала електричка - и сега неможе да побере всички пътуващи до София. И тъй като влака е пътнически се ползва и от живущите в селата по Искърското дефиле. Промяната която предстои по тази линия е - този влак да тръгва от Мездра за да качва всички пътници, които вече няма да могат да пътуват до София, защото махат влака Кардам-София. Предвидената машина е същата тази стара електричка. Еми една проста сметка ще покаже, че хората пътуваши в 2 влака с по 5 вагона /със изключително много правостоящи/ няма как да се съберат в малката стара електричка с 4 вагона. Нямам идея дали кметовете на засегнатите села в общината са направили нещо с оглед защита на гражданите, но очевидно разписанието вече е факт.
Другата промяна, която е просто ме оставя без думи е прибирането от София към Своге - ако се случи че да изпуснеш влака София Лом в 1910ч. следващия влак ще бъде чаааак в 2030ч международния за Русе или 2045ч пътнически за мездра. Т.е. всички които живеят в селата където бързи влакове не спират ако изпуснат вклака в 1800ч. за Чевен Бряг - следващия ще бъде чааак в 2045ч. И как през декември месец ще стоиш на перона на гарата да чакаш влак 2ч и 30мин. А маршрутката която пътува по дефилето е твърде малка, и тя и в момента се пръска по шевовете, защото се ползва много особено в най- натоварените часове. Допълнителни автобуси не са осигурени. Всеки ден от Мездра до София пътуват десетки хиляди хора отиваши на работа или училище, иначе в малкия град са обречени на мизерия. Хората идват до София за да работят за по 500-600 лв, тъй като на село и 200 не могат да сглобят. пътуват по 2 - 3 часа най-малко в една посока, за да се издържат някак.
И след като влаковете са на по 50 години най-малко, се чупят доста често и закъсненията не са малки. Алтернативите просто ги няма и след като разредят влаковете няма да има възможност дори да се избегне такова закъснение. А работодателите или учителите не са съгласни със причина - еми влака се счупи - всеки ти казва търси си алтернатива ако искаш да работиш/учиш. Не може да се говори, че колата също е вариант за пътуване, защото с тези цени на горивата това е непосилно дори и при групиране на 4 или повече човека. Да билетите за влака са нереално ниски, но нека бъдем реалисти какви са доходите на българина. Това че 1 литър дизел струва колкото в Германия, но заплатите никога няма да можем да ги стигнем е много сериозна причина за изнемогването на народа
А новото разписание можеш да го видиш в сайта на БДЖ.
Това че не се отчита истинския брой пътници и приходи е единствено и само заради кондукторите, които с очите си съм виждала как продават билетите и на каква стойност. Самите пътници също са се научили да не плащат реалната стойност на билетите, къде заради беднотия, къде заради манталитета, но очевидно трябва да се засили контрола на това какво се отчита, защото това не са реалните стойности.
Само не мога да разбера, защо в Новините и като цяло в медиите се представя единствено ситуацията за Перник и/или евентуално Драгоман, за където влаковете са доста по на често отколкото към Искърското дефиле, по-модерни - Сименс, и за съжаление всички усещат някаква дискриминация и интерес в показването на тамошните проблеми, а се пренебрегват нашите. Все пак Георги Първанов е от Перник, пък ние си имаме само един Христо Йовов, който не става за нищо....Засегнати са всички малки населени места.
Дано съм помогнала :)
Поздрав
Нора Чемишка
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 71325
Блогрол