Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2020 16:40 - First to... (moisten my eyes)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2611 Коментари: 9 Гласове:
45


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image





Гласувай:
46



1. starforlife - Сега... Да кажа две приказки, част от които съм казал онзи ден.
14.02.2020 17:12
Изтрих фейка, защото като не може да пише такава Поезия (Това тук е твърдо МОЯ ЛИЧНА Поезия!), не е нужно да избива комплексите си в идиотски коментари, които под такъв постинг дори няма и да цитирам.
И да го кажа по друг начин, че да е ясно и на тези, които много ме "обичат" тук, в блога:
Не ме интересува какво мислите за мен, но всеки нормален човек ще ви каже, че Човек, който притежава не само Душевността да напише това по-горе, в постинга... Който притежава не само отношението към естетиката да го оформи така... А притежава и чисто техническия капацитет да го направи... Няма как да е празен отвътре и простак, какъвто се показва спрямо вас и ще продължА да се показваМ докато АЗ! реши.
А ВИЕ СЕ ЗАМИСЛЕТЕ ЗАЩО ИЗВАДИХ ТОЗИ ЕЗИК И ОТНОШЕНИЕ СПРЯМО ВАС, СЛЕД КАТО ВИ ТЪРПЯХ ПРОСТОТИЙТЕ НАД 12 ГОДИНИ!
Понимаете? => Do you understand?

А, да, всъщност.
Както и Човек, който харесва такава музика, изпълнители и изпълнения.
цитирай
2. elinka4 - Чудесна поези, Жоре! :)
14.02.2020 18:05
Разписа се за Свети Валентин и то по достоен начин, както ти умееш! Радвам се, че вече си добре и си вкъщи. :)
Прятно празнуване и на Трифон Зарезан тази вечер! :)
цитирай
3. starforlife - ~ 2. elinka4
14.02.2020 18:32
Благодаря, Сърничке.
Честит Свети Валентин и на теб. Както и Трифон Зарезан, защото да, права си, аз празнувам и двата празника: Трифон Зарезан, защото си е НАШ, БЪЛГАРСКИ, празник... И Свети Валентин, не за друго, а защото да има ден на Любовта си е куул, а така и така този го приемат в половината свят - защо да не се приема и у нас?
Нещо провече, ще разкажа една притча, която Баба ми, БОГ да я прости, ми е разказвала още през 80-те години (Преди 86-та беше, защото почина 86-та. И, ако трябва да вмъкна едно от нещата, заради които не харесвам комунягите, то по говореното това е, че имахме разправий, че сме премахнали червената петолъчка от ковчега й и я заменили с кръст, черен, ПРАВОСЛАВЕН. А Баба ми беше крайно вярваща и набожна жена. ).
Та Баба ми ми разказваше притчата как... ако се не лъжа Света Богородица (или някоя от другите големи Библейски Личности) минала покрай лозето, където Трифон го зарязвал и му поискала вода. Той обаче не й дал и дори й се присмял нещо. Огорчена Богородица продължила по пътя си и когато минавала през селото на Трифон, видяла момата му и й рекла да отиде бързо на лозето да превърже Трифон, защото си е отрязал носа. Притеснена и уплашена момата се внтурнала към лозето, но като отишла там видяла Трифон цял целеничък. Казала му какво й е казала Богородица, а той през смях казал: "Аз сека така, показвайки към лозите, а не така, показвайки към носа си. И като показал, си го отрязъл.
Та, Сърничке, права си: Още час-час и половина ще побачкам и след това ще празнувам с любимите си хора. Поне с тези, с които засега сме заедно.
цитирай
4. getmans1 - ЗДРАВЕЙ СТАР ЗАПОЧВАМ 23. 53 ЗНАЧИ ...
14.02.2020 23:57
ЗДРАВЕЙ СТАР ЗАПОЧВАМ 23.53 ЗНАЧИ ВСИ ОЩЕ В ЧАС СЪМ ... ХАХАХА ...
Обърках ме ги тия календари и аз си празнувам по два пъти а пък Валентиновден ми екато бонус и ОЩЕ ЕДИН ПОВОД за ЖИВЕЙ МИ СЕ, МАМО.

ТА, НАЗДРАВЕ И СЕ ОБИЧАЙТЕ ...

ПОСЛЕПИС;
Това стихотворение сигурно ще успея да го прочета ... до утре ... тъй си го аранжирал...затова нищо не казвам.
цитирай
5. seasons76 - Ето за това говоря, Стар!
15.02.2020 13:09
Идеално!
цитирай
6. anngry - На абсолютно същото мнение.
15.02.2020 13:40
seasons76 написа:
Идеално!

Дори музиката, че не е с автоматино пускане е на място, защото така човек може да се вглъби в стиха без да бъде разсейван от нея. А иначе и музиката е идеална, но си е друго изживяване, допълващо картинката след прочита на стиха.
Благодаря, Жоро-Стар! :D
цитирай
7. starforlife - Благодаря на коментиралите, но няма да репликирам поединично, защото работа ме чака.
15.02.2020 14:39
Домашна, ремонтна работа.
(За да ги е яд нЕкои, че съм... си позлатил парапетчето на Балкончето, милиНкото ми. Ха ха ха)
цитирай
8. delff - Красота! Браво, Стар!
15.02.2020 18:02
Не само умееш да пишеш добра поезия, но и да я представяш по въздействащ начин. Благодаря!
цитирай
9. zemela - Добреее. . . Като литературно пр...
27.02.2020 09:47
Добреее... Като литературно произведение (ама имаш да гониш, ей :) :)) е добре, а като техническо изпълнение - брилянтно, изненадах се от тези появяващи се една по една строфи (имам да гоня, знам). Поздрави, приятелче!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2589920
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031