Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2019 12:39 - САМО ЕДИН ВЪПРОС ИМАМ КЪМ ВСИЧКИ ПЛЮЕЩИ КОМУНИЗМА
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 813 Коментари: 5 Гласове:
2

Последна промяна: 10.05.2019 12:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 КАКВИ БЯХА ВАШИТЕ РОДИТЕЛИ В ПЕРИОДА 1944-1989 ГОДИНА?
НЕ БЯХА ЛИ ЧАВДАРЧЕТА И ПИОНЕРЧЕТА И НЕ СЕ КЛЕХА ВЪВ ВЯРНОСТ КЪМ ПАРТИЯТА И РОДИНАТА ?

image




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. germantiger - ...
10.05.2019 13:05
Да питам и аз - какви бяха родителите на плюещите нацизма в германия

какви бяха родителите колониалисти в британия и франция на плюещите колониализма

и последно да питам - това пухкаво женствено момченце с късо носленце на фотоса - защо не иде в някой фитнеси не си спретне един хранителен режим, та да не прилича на майка си по женски
цитирай
2. starforlife - Виж сега, пич...
10.05.2019 23:22
Който едва ли ще бъде допуснат.


Не би следвало ти да задаваш въпроси на тези, които визираш.
Да те светна ли защо?
Защото за времето на чавдарчетата, пионерчетата и комсомолчетата ти нямаш никаква представа, защото когато си се родил - те вече бяха на изчезване.
Тоест, крайно лицемерно е ти да даваш наклон на мен да речем, който съм бил и в трите роли и знам нещата отлично, понеже съм бил дори потърпевш от отказа си да бъда отговорник по политическата дейност (тъй като още тогава имах дар-слово), а съгласил се само на отговорник по спортната такава.

И трите организации (чавдарска, пионерска и комсомолска) бяха абсолютно ориентирани към това леекичко да промиват мозъка на подрастващите още от най-ранна възраст, подготвяйки ги за... нека го нарека патетично - пушечно месо или послушни био-роботи - строители на социализЪма (да се чете пролетарски експлоатирани - ха ха ха).
Как така ли?
Много просто:
Да си на възраст от 8 до 18 години, тоест цели 10 години и то първите ти, когато се формира характера - и да те лекичко матрицират да козируваш, е меко казано точно това, което казах - промиване на мозъка и моделиране на характер на подчинение към Партията, че дори и ЧУЖДАТА - съвеЦката. Защото и трите организации бяха партийно ориентирани.

Веднага ти давам паралел с организацията на скаутите в омразните ви САЩ:
Да оставим настрана, че децата не се приучават да козируват и не са задължени да зубрят каквито и да са политически пленуми, лозунги, песни - въобще дивотии... Да се съсредоточим в/у това, че се приучават да се борят чисто практически в живота. Основно - да могат да се ориентират и оцеляват в дивата природа и то забавлявайки се и прекарвайки си чудесно, но с идеята да се гради характер на борбеност и воля.
Отделно разните им мероприятия по набирането на средства за различни каузи, но с предшестващ отново ползотворен елемент: да направят сладки например, които да продават и парите да отиват за дадената кауза.
Реципрочното при въпросните три соц-дивашки организации: Учехме се да маршируваме, да пеем политизирани песни, да козируваме, да..., да..., да...
Кое точно му е полезното, м?
М?
М?
ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ акции за даряване на разни хранителни продукти за бедстващи "братски" страни. "Крадеш" наготово от вкъщи и носиш в училище, а къде отива след това - никой не знае.
Значи едните правят курабийките и продават, получавайки не само някаква полза от това да се понаучат да правят сладките (примерно), но и удоволетворението, че нещо са постигнали с труда си... А другите - наготово, купените пакети с ориз, брашно, боб и т.н., СА ЗАДЪЛЖЕНИ да носят в училище.
Значи едните пекат наденички около лагерен огън в гората и пеят скаутски песнички за готини неща... А другите маршируват по паважа и се дерат с някакви си партийни песни и дори когато преминават покрай трибуната с партийните лидери - се равняват надясно и КОЗИРУВАТ.

Да продължавам ли, невидял нищо от това, за което не се свениш равнение на такива като мен да даваш, пич?
Има ли смисъл, след като едва ли ще допуснеш коментара ми?
Но това, че ще потулиш Истината в думите ми - нито нещо ще промени - нито ще направи лицемерието ти по-малко или каузата ти печеливша.
Защото хората не са идиоти и знаят, помнят или пък по-младите - умеят да разсъждават. Необременени от партийни идиотии и поначално промиване на мозъците.
цитирай
3. varg1 - Да питам и аз - какви бяха родителите ...
11.05.2019 20:50
germantiger написа:
Да питам и аз - какви бяха родителите на плюещите нацизма в германия

какви бяха родителите колониалисти в британия и франция на плюещите колониализма

и последно да питам - това пухкаво женствено момченце с късо носленце на фотоса - защо не иде в някой фитнеси не си спретне един хранителен режим, та да не прилича на майка си по женски


Отзад напред-тоя имам да го бия,тъй че не се бой за него.Някои ден може и да разкажа историята.За останалите две да речем ще се съглася,което би трябвало да спре плюенето по комунизма,но едва тъй,като се ползва са опрадвание на геноцида на демокрацията.Е това не харесвам аз.Нека бъдем искренни един към друг.като седнем на една маса ядем и пием,ама после...
цитирай
4. varg1 - Който едва ли ще бъде допуснат. Защо ...
11.05.2019 20:58
[quote=starforlife]Който едва ли ще бъде допуснат.

Защо представяте всеки частен случай за представителна извадка за целият социализъм ?
А пък аз бях мисля,че чавдарче и много ми хареса.Супер се почувствах тогава и хич не помня да са ми пълнили главата с глупости.Но имаше политика в първите години на демокрацията дори в училище,така беше.Моя съученичка беше пребита с желязо в 2- клас,защото попитана дали е от СДС не отговорила нищо.По-възрастните хора си подкрепяха БСП,а основно младите ебаха майката на всичко.Те просто бяха използвани с тяхната наивност,неопитност и прочие от няколко стари продажни кучета.
цитирай
5. elcho - Отговор :
14.05.2019 09:33
Моите родители бяха безпартийни, както и техните родители, за което си патиха цял живот. Чавдарчета и пионери бяха задължителни дори и аз бях, но никога не сме се заклевали във вярност към партията. Не знам откъде черпиш информация. И понеже и баща ми е от трънско село, та живяха като пенсионери там и гласуваха разбрах от източници от кладенеца, че всички в трън и селата са гласували за червената партия 99 %, като само двама са гласували за СДС, това са майка ми и баща ми. Та сега аз да те питам, попитай твоите родители какви са били и какви са сега. И понеже ходя прекалено много на мойто село и минавам през Трън, може да добавя следващият път и снимков материал от там с лозунгчета. Всъщност от там е започнала комунистическата инвазия, която еба мамата на цялата ни нация.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20132320
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031