Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2018 20:16 - Птица в полет
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2987 Коментари: 4 Гласове:
12

Последна промяна: 14.11.2018 23:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
На ръба на скалата
Живот аз стоя.
Избори имам.
При това са и два.
Аз,птица с ранени крила...
Политам нагоре...летя...
докосвам звездите с ръка.
Политам надолу.
Отвесно.
Директно на дъното
на пропастта лежа.
Вече с безжизнена
от измами и фалш
моя бедна душа.
Избори два-
зарчета черно и бяло-
в ръцете свои държа.
Има ли значение
всъщност посоката?!
Важното е,че пак ще летя...
Аз,птица една с уморени,
натежали от хорска
злоба и завист крила.
Ще летя!!



Тагове:   скала,   пропаст,   живот,   птица,   полет,   крила,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Ами няма как спонтанно да не се сетя ...
14.11.2018 22:59
Ами няма как спонтанно да не се сетя за „Чайката Ливингстън“ на Ричард Бах.
Човешкия дух с въображението му е сътворен за да лети. И още по-добре и по-високо.
Аз се започва от ниското и с падания и наранени крила…
Някои го знаят, и уж и на теория о от цитати и имитират… а поетите се засилват от скалата…
Моля те лети!

Лекс съм (ако пак изляза анонимен :-)
цитирай
2. hloris - Лекси,животът е низ от полети,кога успешни,кога не толкова.
14.11.2018 23:43
lexparsy написа:
Ами няма как спонтанно да не се сетя за „Чайката Ливингстън“ на Ричард Бах.
Човешкия дух с въображението му е сътворен за да лети. И още по-добре и по-високо.
Аз се започва от ниското и с падания и наранени крила…
Някои го знаят, и уж и на теория о от цитати и имитират… а поетите се засилват от скалата…
Моля те лети!

Лекс съм (ако пак изляза анонимен :-)


Обещавам да летя
високо над омраза
и човешка,дребна суета.
Крилете тежки
от човешки грешки
ще ме изстрелват
в озонно мека
светлина.

И птицата
с натежалите крила
ще носи тя света сама.
Летежът всъщност
ще я приземи...
с криле макар обрулени
тя песен тихо ще твори.
цитирай
3. missana - Наистина е важно самото летене. Посоката е без значение.
15.11.2018 11:11
За духа е нужна бездна, над която той да се рее. В реенето е смисълът на цялото съществуване. Отлично си почувствала това и си съумяла да го предадеш в стих, Хлорис. Поздравление!
цитирай
4. vesever - Лети, лети, не може без полет! За ...
15.11.2018 12:45
Лети, лети, не може без полет!
За мен и посоката е важна - към Рая и само към Рая ;))
Поздрави!
цитирай
5. batogo - !!!:))) С дух на творец не падаш никога на дъното на пропастта, Хлорис!
30.11.2018 12:05
Духът, дори с ранените, опърлени от злобата и завистта крила, призван е да лети и да разнася светлината над бездните от суета в света.
Разнасяй своята творческа светлина и знай, че мракът рано или късно ще отстъпи!
цитирай
6. hloris - misana,vesever,batogo
04.01.2019 19:48
Благодаря Ви за хубавите и съдържателни коментари,приятели! :)

Трогната съм.Още веднъж благодаря!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2195070
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031