Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2017 23:45 - ИЗМАМНИК И КРАДЕЦ ОТ ШУМЕН
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 511 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 17.12.2017 11:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Той и неговият приятел и съучастник Милан чашката от поне 15 години ежедневно обират чрез измами възрастни хора представяйки се за техни познати или роднини, предлагайки им да ги закарат,или молейки за помощ под различни предлози,а нашата хубава полиция ги хваща и пуска след няколко дни.Абе много искам да оберат майката или бащата на съдията или съдийката дето не ги вкарва за дълги години на топло.След толкова много преписки и дела,какво правят още по улиците на града ни такива изроди се чудя.Районите им на действие са градинката на Гривица (там из блоковете живее чашката),болницата,пазара и новата поликлиника.За тях има не една и две статии по медиите,ако се разровите.
Ето и разказа на една потърпевша от него госпожа ""Дъщеричката ми беше на около годинка. Излязох с нея на разходка в градската градина. И още на главния вход той изкача и се мъчи да ме заговори. Отрязох го. И тогава той взе да се обеснява че познава мъжа ми че имал да му връща пари.Аз не се вързах познавам приятелите му. А и вече бях ме разделедни. И тогава тоя почна да ме дърпа и да ми вика ела сега с мен ти да ги върнеш. От скандала детето ми почна да пищи в количката и тогава ми падна пердето. Бутнах го и той падна в градинката с цветя почнах да го ритам както аз си знам без да гледам каде го ритам струпа се тълпа и той избяга.""
Жената е подала жалба в полицията и вече пет години чака отговор.Няма и да го получи.Най-вероятно и да са го задържали са го пуснали на следващият ден.
Очевидно е,че демокрацията в България ражда,развива и поощрява престъпници,като една от разновидностите на геноцида над етническите българи.







Гласувай:
5



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20131722
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031