Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2017 13:33 - Отмъстих си като преспах с баща му
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 730 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Казвам се Веселина и искам да ви разкажа за нещо, което направих и с което не се гордея, но товабеше единствената ми възможност да възвърна загубеното си достойнство. В известна степен се успокоих след като всичко прикличи.

Сега съм на 22 години, а преди четире, когато бях на 18 се влюбих лудо в един мой съсед. Бях лудо влюбена, както казах, давах всичко за него, той беше първата ми истинска любов.

Той също ме обичаше, но майка му се намеси между нас и развали всичко – постоянно ме обиждаше, унижаваше и злословеше срещу мен пред сина си. Наистина я ненавиждах тази чума, тя съсипа щастието и на двама ни.

В крайна сметка с него се разделихме, защото дори и много влюбена не можех да издържам този психически тормоз, на който бях подложена, а и моят любим много я слушаше и често взимаше на сериозно лъжите й. И така аз останах сама, сама с разбитите си чувства. Но реших да им отмъстя… на всички.

Бащата му е много привлекателен мъж, който още по времето, когато със сина му бяхме гаджета не криеше симпатиите си към мен. Няма да крия-съблазних го и станах негова любовница. Вярно е – чувствам се като кучка, но го направих. Ходехме в хотелите, правехме секс, аз изпълнявах всичките му перверзни желания и в пряк смисъл му бях робиня.

В последствие жена му разбра, както и приятелят ми. Сами можете да си представите как се чувстваха… Скоро обаче бащата много хлътна по мен и ми предложи брак. Аз отказах. Така отмъстих на всички им и им показах, че за една разбита любов се плаща с друга. Сега съм щастлива с друг, за разлика от всички тях…

Веселина В., Пловдив




Гласувай:
5



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20131901
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031