Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2016 22:40 - ТРИ ДНИ ИХУ ПОСЛЕ ТИХО
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 718 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 07.05.2016 00:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ТАКА МОЖЕ ДА СЕ ОБОБЩЯТ ВСИЧКИ ДОСЕГАШНИ ВКЛЮЧИТЕЛНО И ПОСЛЕДНИЯТ ПРОТЕСТ СРЕЩУ РОМИТЕ В БЪЛГАРИЯ.
РАЗБИРА СЕ ЧАСТ ОТ МЕДИИТЕ,А НАЙ-ВЕЧЕ РЕПРЕСИВНИЯТ АПАРАТ НА МВР ПОЛОЖИХА НЕИМОВЕРНИ УСИЛИЯ ДА ЗАЩИТЯТ ПРЕСТЪПНИЦИТЕ РОМИ:
От снощи: ""В Раднево не може и пиле да прехвръкне.Около 19 ч.тази вечер на влизане в града ми отбиха колата и ме спряха 18(осемнадесет) жандармеристи и един представител на КАТ.Поискаха ми личната карта и понеже регистрацията ми е в Стара Загора , ме започнаха "По каква работа отиваш в Раднево , ама не е ли късно , ама не може ли да не отидеш"...и понеже съм жена на средна възраст , с банално пежо , явно решиха , че не съм опасна за циганите и ме пуснаха , като не забрави КАТ-аджията да ми каже "Ами ще направим компромис и ще ви пропуснем".Може би очакваше бурни благодарности от моя страна.Спираха всички коли и което ме учуди матшрутка от редовната линия Раднево-Стара Загора.Абе голяма дейност , голям респект.Та вли зайки в обетованата земя видях на всеки ъгъл тежко въоръжени жандармеристи , с каски , наколенки , налакътници , щитове да охраняват 50-тина очевидно местни ,защото външни трудно да не кажа , че е невъзможно да влезнат.Та гледайте новините със сигурност ще кажат , че протестите стихват и няма хора да протестират.Само да допълня , че всички входове на Раднево са завардени , дори и подстъпите от селата , които само местните ги знаят.""
ТОВА ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ДОКАЗА,ЧЕ ПОЛИЦИЯТА Е ЧАСТ ОТ ОРГАНИЗИРАНАТА ПРЕСТЪПНОСТ В БЪЛГАРИЯ.
ТАЗИ ВЕЧЕР ЕТО КАКВО СЕ Е СЛУЧИЛО В РАДНЕВО:

""Аз и моя съседка стояхме до последно, само двете останахме и сега се прибрахме. Преди да си тръгнем питах началника на полицията какво ще стане с момчето. Отговори, че ще даде показания и го пускат.
Не стига, че останахте по къщите да си ядете агнетата, ами и когато писах да дойдете да подкрепим наш съгражданин никой не дойде,има ли значение кой е, нали уж ще се държим, нали искахме да постигнем нещо, а малкото хора и те си тръгнаха. Вместо това двама пияни се сбиха пред очите на жандармерията пред полицията. СРАМ МЕ Е!!!!!!!
От първата вечер когато бяхме малко съм навън макар, че Раднево не ми е роден град, исках с каквото мога да помогна да живеем по добре. СРАМ МЕ Е!!!
Полицаите ни се смяха като се сбиха тези момчетаТолкова пъти писах в групата никой не дойде. За какво да се боря и всяка вечер да съм навън.""

ТОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО БРАТЯ И СЕСТРИ БЪЛГАРИ.
ДНЕС НА ГЕРГЪОВДЕН АГНЕТАТА СА АПЕТИТНА ХАПКА:

image

image

image

ВАЖНОТО Е ДА СЕ ПЪЛНЯТ КАСИТЕ НА ЧУЖДИТЕ КОРПОРАЦИИ,А РЕСПЕКТИВНО СЛЕД ТОВА КЕНЕФИТЕ В ЖИЛИЩАТА,КОИТО ОБИТАВАТЕ.КОЛКО ПО-ВАЖНО Е ВСЕ ПАК ДА КАЧИМ СНИМКИ ВЪВ ФЕЙСБУКА НА ЛОМОНАДА И КЮФТЕТА И НЯКОИ НОВ ПАРЦАЛ НАВЛЕЧЕН ВЪРХУ НИ ИЛИ ДА СИ ПОКАЖЕМ НОВИЯ ЛАК ЗА НОКТИ ИЛИ ПРИЧЕСКА.НЕКА ВСИЧКИ ВИДЯТ КОЛКО СМЕ ГОТИНИ,АМА ТО ОГЛЕДАЛОТО Е ЗА ТОВА БЕ,ЗАЩОТО НЕ МОЖЕ ДА ЛЪЖЕ.
ЧЕТЕТЕ ВНИМАТЕЛНО КАКВО ПИША,ЗАЩОТО НЯМА ДА ПОВТАРЯМ.ЗА ДА ИМА НЯКОГА ОБЕДИНЕНИЕ ТО БИ ОЗНАЧАВАЛО ВСЕКИ ОТДЕЛЕН ЧОВЕК ДА СЕ ИЗПРАВИ САМ СРЕЩУ ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ РОДНИНИТЕ СИ.ПО-УМНИТЕ СРЕД ВАС ЩЕ СЕ ДОСЕТЯТ КАКВО ИСКАМ ДА КАЖА,А ЗА ПО-ГЛУПАВИТЕ ТО ТЕ ЩЕ СА ТЕЗИ,КОИТО ЩЕ СЛЕДВАТ ПЪТЯ.ЗАЩОТО ВСЯКО СТАДО СИ ИМА ВОДАЧ.
НЕГРАМОТЕН И ПРОСТ НАРОД СЕ УПРАВЛЯВА ЛЕСНО,А КОЛКОТО ДА НЕ МИ СЕ ИСКА ДА КАЖА ТО 90 % ОТ СЪВРЕМЕННИТЕ БЪЛГАРИ СА ИМЕННО ТАКИВА.
ТЯ НЯМАТ ЕЛЕМЕНТАРНИ ПОЗНАНИЯ ЗА МЕТОДИТЕ НА МАНИПУЛАЦИИ И ПРОПАГАНДА,ШПИОНАЖ,ОРЪЖИЯ ЗА МАСОВО ПОРАЖЕНИЕ,ЯДРЕНА,ХИМИЧЕСКА И БИОЛОГИЧНА ЗАЩИТА,ВОДЕНЕ НА БОЙ В ГРАДСКИ УСЛОВИЯ,ОЦЕЛЯВАНЕ В ЕКСТРЕМНИ УСЛОВИЯ И Т.Н.БЕЗ ТЕЗИ ПОЗНАНИЯ БИТКИТЕ ГИ ПЕЧЕЛЯТ ТИЯ,КОИТО СА ОБУЧЕНИ ДА БЪДАТ ВОИНИ.
АМИН.




Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20210423
Постинги: 18672
Коментари: 10029
Гласове: 71321
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930