Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2016 22:41 - Не съм европейка, БЪЛГАРКА съм и не желая повече да съм толерантна!
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 615 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Заливат ни с информация, показват ни жестокостта, слушаме и недоумяваме! Драги политици от ЕС и българския парламент, спите ли? Само вие ли не виждате и не чувате, че Европа се завзема отвътре, избиват ни като овце, а ние пропагандираме толерантност… Не мога да съм толерантна, трябва да съм отговорна, защото след себе си оставям поколение, което искам да живее добре без страх и мъка.

Защо госпожа Меркел  съвсем умишлено си вкара автогол в последната минута  като напълни Европа с горки бежанци, след като беше ясно, че това ще отприщи кутията на Пандора. Защо няма бежанци в богатите мюсюлмански държави, защо … В момента единственото нещо, което българските политици трябва да направят НЕЗАБАВНО, е да ектрадират всички бежанци, да затворят границите със строг контрол! Какво трябва да се случи, за да започнат политиците да водят адекватна политика в интерес на гражданите си?

Днес „Ислямска държава“ формира фронт срещу Запада по подобие на антиимпериализма по време на Студената война. Само че в в момента войната е много гореща, защото се сражаваме в различни региони, но и срещу тероризма. Това е извънредно опасно, защото в очите на мюсюлманите вече не става въпрос за терористи, а за антиимпериалистическо движение. Това трябва да избегнем, защото тогава религията се превръща в политическа идеология.

Всяка толерантност тряба да има граници, а нашите паднаха под натиска на ЕС ! Не съм европейка, БЪЛГАРКА съм и не желая повече да съм толеранта, съжалявам за случващото се. В Изтока наистина има и невинни, но нека САЩ да си поемат отговорността за „демокрацията“, която налагат чрез оръжие и се бъркат постоянно там, където не им е работа с претекст за демокрация, а всъщност с петролни амбиции!

Това е явен геноцид над Европа и народите, които живеят тук!

коментар: Петя Василева




Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20132373
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031