Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2014 19:01 - Историята за моето разбито сърце
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 268 Коментари: 0 Гласове:
1



  събота, 6 юли 2013 г. Историята за моето разбито сърце.    До тук , приятели, ви разказах моята история , преди да разбият сърцето ми. Все съм имала връзки и разочарования, но последното завърши покъртително. 
 И за да успеете да схванете цялата работа, ще се опитам да се огранича в един дълъг пост. 

Историята е извадена от личния ми дневник, който водя в продължение на няколко години. 

_____________________________________________________________________________
23.12.11
 С Е. ходим официално. Ще попитате как се случи, нали?! 
   Бяхме у моята най-добра приятелка. Бях взела водка. Докато си пиехме, просто погледите ни се срещнаха. Вече излизахме от седмица и някак си от отдавна сякаш трябваше да се случи. Наклонихме се един към друг и устните ни се сляха в прекрасна целувка. 
 Когато се отдръпнах от целувката, видях как приятелката ми сръчка мъжа си. 
 Останахме цяла нощ заедно с Е. , просто не можехме да спрем да си говорим. 
 Не знам откъде, нито пък защо съм адски влюбена в него. Май от отдавна не бях изпитвала точно това чувство. Той ми харесва много- много. 
____________________________________________________
24.12.11 
   Тази сутрин пихме кафе в сервиза. Цяла нощ бях в неговите прегръдки, искам да кажа, че изключително много ми хареса да съм в тях. 
   Днес той ще заминава за родното си място, тъй като не живее в София. Аз оставам за празниците с мама. Ужасно. Как не искам той да си заминава. Хубавото е, че си купи вивателска карта, специално заради мен. 
____________________________________________________
25.12.11
Честита Коледа! 
Днес с Е. се чухме няколко пъти. Липсва ми! Искам вече да се прибере. 
Днес си мечтаех как искам постоянно да е до мен. Той също го каза по телефона. Сладко е да мислим еднакво! 
_____________________________________________________
31.12.11 
  В момента съм в приятелката ми. Тук ще празнувам Нова Година. Чакам Е. да дойде. Вчера го запознах с баща ми и бяхме у нас. 
_____________________________________________________
08.01.12 
Здрасти! 
В момента съм в Е. Тази нощ сънувах някакви странни кошмари. 
Утре съм на интервю за работа в една фирма. Мисля си да не напускам фирмата, в която работя, а да се занимавам с двете неща паралелно. Уволниха приятелката ми от работа. В момента и Е. се е притеснил, че ще го махнат след нея. 
Връзката ни е ок. Чувствам се добре с него. Почти нямам никакви оплаквания. Мисля, че това е всичко по-важно. 
____________________________________________________
21.01.12 
 От отдавна не съм ти писала. Реално ми се случиха адски много неща, за които искам да ти разкажа. 
 Вече не помня дати, но като гледам предната страница. Мога да се ориентирам. Ще започна от 10.01.12 г., повече от отвратително беше. Нико заплащане за куча работа. Общо взето самите работнички ми казаха да се махам от там. А и аз като видях за какво става въпрос, казах, че това не е за мен и си тръгнах. Но това не е важно. 
  На 10.01.12 се прибрах в София и останах в Е., без да се обадя на родителите ми къде съм. Очевидно много са се притеснили, защото към 02:00 телефонът ми звънна. Оказа се, че съм заспала без да усетя. Вдигнах и мама започна да ме разпитва къде съм. Каза незабавно, до 20 минути да се прибера у дома. Скарахме се, когато се прибрах. И тя каза, че след като смятам да я притеснявам през нощта - да напусна нейния дом. 
11.01.12г. изнесох се, отидох да живея при приятелката ми. 
12.01.12г. шефа ми в кантората каза, че скоро ще ни затварят и помоли всички да си подадем молбите за напускане, в противен случай ще бъдем уволнени или преместени. Предложи ми да се преместя към наемите, аз категорично отказах. Истината е, че обичах работата си заради екипа, най-вече. Не можех да си помисля, че ще бъда без тях. 
13.01.12г. окончателно подписах молбата за напускане. 
17.01.12г. Приятелката ми разбра, че е бременна. 
В същия ден мъжа й го уволниха от работа, защото някой крадял и шефа му беше решил, че е той. След няколко дни се обадиха на приятелката ми и тя започна работа в един детски център. 
_____________________________________________________
20.01.12 г. 
Обади ми се първото ми гадже. Бях повече от озадачена, тък като близо пет години не ме беше търсил. 
____________________________________________________
23.01.12
Вече не живея при приятелката ми. Някак си мисля че я натоварвам и финансово и психически точно в момента. Аз съм без работа. Ужасно е. В момента съм при Е. 
___________________________________________________
20.02.12г. 
Здравей! 
14.02.12 нямаме ток у нас. Страхотен Св. Валентин, няма що! Отделно на това , заради този ток, затънахме в заеми. 
Другата новина е, че от 13.02.12 работя като инспектор. Това е по-интерсното. 

***
Здрасти! Пак ти пиша, тъй като няма какво да правя в момента. Ужасно много ме боли главата. 
____________________________________________________
22.03.12 
Здравей! Май напоследък съм спряла да пиша и доста съм те занемарила! 
Добрите новини са, че все още съм на тази работа. Ала само това са "добрите" новини. Имам си котка, която в момента ми се ядосва и не ми разрешава да ти пиша. 
На 25.03.12 съм на изпит по журналистика. Надявам се да го взема. Имам си нова колежка в работата. Страшно готина е. 
Другото е, че едно момче дойде да живее при нас, приятел е на Е. Хм, като се замисля напоследък с Е., нямаме много време един за друг. Много ми е кофти, че не правим почти нищо освен да работим, вечеряме и спим. Иска ми се поне за малко да имаме време да си поговорим. Но нали сега с другото момче... Не е удобно да говоря пред него. А и май, май всичко е по-важно от мен. 
Преди няколко дни се държа адски странно. Бях навила долнището на домашните ми панталони (тъй като са висока талия и ме дразнят). Тогава той дойде и започна да ме загащва. С думите:"Не ща З. (името на момчето, което живееше с нас) да те гледа". Къде ме гледа?! Учудих се аз и го приех като "ревнувам". 
__________________________________________________
27.03.12 
  С Е. се скарахме. Май върви да се разделим. 

Два часа по късно: 
Поговорихме си и се разбрахме. 
_________________________________________________
Публикувано от Нора Флорова в 12:27 
 



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20219496
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71323
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930