Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2014 17:40 - ПИТАНЕ
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 410 Коментари: 0 Гласове:
2



 Провокирано лично мнение от дебата по Нова телевизия между политици в предаването "Кастинг 240". 
Годината беше 2011-та, точно, когато ГЕРБ управляваха. Не знам Цветанов какви камери и къде смята да сложи, за да премахне престъпността или какви мерки щели да вземат БСП за назначаването на "пазачи" на селата, но до 2012-та година, аз се подвизавах в кв. Фондови жилища. Напуснах този квартал и ще ви кажа защо. Защото 2011-та година октомври месец, докато седях на пейката с приятеля ми, от 7-ми етаж на бл. 213А, покрай главата ми прехвърча бутилка, която насмалко не ме остави инвалид за цял живот (мина на милиметри от главата ми). Качихме се до "извършителя" до неговата врата и внимателно почукахме с приятеля ми, за да му кажем, да го предупредим за бутилката и в това да внимава къде и как хвърля. Вратата се отвори и ясно видях дулото на боен пистолет, който се опря в главата ми. Държеше го възрастен човек и крещеше срещу нас, че ще стреля. Опитахме се да обясним за бутилката, аз треперех и не мърдах, разбира се (все пак не виждам всеки ден пистолети). Човекът каза, че ще стреля и тръгна да натиска спусъка. Близо 15 минути го убеждавахме да се успокои и че не сме крадци, но това, което ми направи впечатление е, че старецът не беше с всичкия си. След около 15 минути убеждения, се прибра много бързо в дома си.
С приятеля ми слязохме долу и се опитахме да се свържем със съседи, които да ни дадат малко повече информация за номера на блока и как да обясним на полицията къде живее старецът. Съседите деликатно ни обясниха, че човекът е бивш военен и не е с всичкия си. Имал въздушна пушка и често се случвало да стреля по деца, играещи на улицата. 
Това, което се случи след това, буди у мен огромно възмущение и до ден днешен. Обадихме се на полицията, прехвърлиха ни към 2-ро РПУ, на които обяснихме за ситуацията, от там ни казаха, цитирам:
"Запознати сме със случая и преди се е случвало. Евентуално ще пратим патрул до 20 минути." 
Чакахме навън 2 часа, но така и патрул не дойде. 
До този момент, полицията все още са "запознати със случая" и въпреки жалбите, които част от съседите подадоха срещу този човек, не са взети мерки от нито едно от досегашните управляващи правителства. Питам: КОГА ТОВА ЩЕ СЕ СЛУЧИ И НА ТАЗИ ЛИЧНОСТ ЩЕ МУ БЪДЕ ОТНЕТО ОРЪЖИЕТО? 
И ПАК ПИТАМ - ТРЯБВА ЛИ ДА ИМА ВТОРИ ЛЯСКОВЕЦ, ЗА ДА СЕ ВЗЕМАТ МЕРКИ?

Нора Владимирова 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20319767
Постинги: 18679
Коментари: 10030
Гласове: 71345
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930