Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2014 13:31 - НА ЛЪЖАТА КРАКАТА СА КЪСИ
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 784 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 22.01.2014 22:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ПРЕДИ НЯКОЛКО ДНИ КАТО ПОКАЗАХ НА ЕДИН ПРИЯТЕЛ СНИМКА НА ЕДНА МАЦКА МИ КАЗА,ЧЕ Е ОТ НЕГОВИЯТ ГРАД.ДАЖЕ ЖИВЕЕ БЛИЗКО ДО ТЯХ.ПОСЛЕ КАТО СИ ПИСАХ С ВЪПРОСНАТА ТЯ МИ КАЗА,ЧЕ НЕ Е ОТ КАСПИЧАН,А ОТ НОВИ ПАЗАР.
ТОГАВА ЗАЩО ДНЕС ХВАНА ВЛАК ОТ КАСПИЧАН.ВИДЯ МЕ ОТДАЛЕЧЕ ОЩЕ ПРЕДИ АЗ ДА Я ВИДЯ,АМА СЕ НАПРАВИ ЧЕ НЕ МЕ ПОЗНАВА.И КАТО ВИДЯ,ЧЕ ЩЕ СЕ КАЧА В СЪЩИЯТ ВАГОН В КОИТО И ТЯ ИЗБЯГА НА ДРУГ.САМО,ЧЕ ВЪВ ВЛАКА АЗ СЕ ПРИДВИЖИХ МЕЖДУ ВАГОНИТЕ И Я НАМЕРИХ.МНОГО ЛЕСНО Я ПОЗНАХ С ПЕРИФЕРНОТО СИ ЗРЕНИЕ ПО ЦВЕТА НА ПАНТАЛОНА.СЕДНАХ СИ В ДРУГИЯ ВАГОН И НА СЛИЗАНЕ ТЯ СЕ ОКАЗА ЗАД МЕН.НА 20 САНТИМЕРТА САМО.ОТНОВО НЕ МЕ ПОЗДРАВИ.АЗ КАТО ВИЖДАМ,ЧЕ НЯМА ЖЕЛАНИЕ ДА ГОВОРИМ СМИСЪЛ НЯМА ДА Я ЗАГОВАРЯМ.ПОСЛЕ ИЗЧЕЗНА НЯКЪДЕ,ОБАЧЕ АЗ ПРЕДУГАДИХ ОТКЪДЕ ЩЕ МИНЕ.ДОКАТО БЯХ ЗАД НЕЯ ПОСЛЕ ТЯ СЕ ОКАЗА ЗАД МЕН.ХАХА.А СЛЕД ТОВА Я ВИДЯХ С ДРУГА ПРИЯТЕЛКА.РАЗБРАХ АЗ КЪДЕ ОТИВАТ.ДНЕСКА ОТ 14 Ч. ИМАТ ЛЕКЦИИ.ДОВЕЧЕРА ЩЕ ВИДИМ КАКВО ОБЯСНЕНИЕ ЩЕ ДАДЕ.
НЕ Е БИБЛЕЙСКО ДА СЕ ЛЪЖЕ.
КАЗАХ Й ЧЕ ДНЕС МАИ ПЪТУВАХМЕ В ЕДИН ВЛАК И Я ПОПИТАХ ДАЛИ НЕ МЕ Е ВИДЯЛА.ТЯ КАЗА ""КАТО СЛИЗАШЕ,НО НЕ БЯХ СИГУРНА.""ХАХА.ОСВЕН,АКО НЕ СТРАДА ОТ КЪСОГЛЕДСТВО В КОЕТО СЕ СЪМНЯВАМ ПОНЕ 3 ПЪТИ МЕ ВИДЯ ОТ РАЗСТОЯНИЕ 5-6 МЕТРА ПРЕДИ ТОВА.МИСЛЯ ДА Й НАПИША ПИСМО И ДА ГО СЛОЖА В БУТИЛКА,КАТО ГО МЕТНА В ДВОРА Й.ЩЕ ИЗМИСЛЯ ЧУДЕСНО СТИХОТВОРЕНИЕ ЗА ТАЗИ СЛУЧКА.
Я ВИЖ ТИ СТАНАЛ СЪМ БИЛ НАСТОЯТЕЛЕН.ДА НЕ СЪМ Я БИЛ СЛЕДИЛ.ТОВА КАЗА ДРУГАТА МИ ПРИЯТЕЛКА.НЕ.ПРОСТО СВЕТЪТ Е МАЛЪК.И НЕВЕДОМИ СА ПЪТИЩАТА ГОСПОДНИ.
ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ,ЧЕ ВЕЧЕ ДВА ПЪТИ СМЕ СЕ ВИЖДАЛИ ЕДНО ЗДРАВЕЙ ДА БЕШЕ КАЗАЛА НЯМАШЕ ДА СБЪРКА.Е АКО ПЪК ЧАК ТОЛКОВА Я Е СТРАХ ОТ ПРИЯТЕЛЯ Й ЗАЩО Е С НЕГО.
А ЕТО И ОБЕЩАНОТО СТИХОТВОРЕНИЕ:

Твоита гладка кожа в пъстри дрехи се облича защо се днеска ти от мен затича да чак се в друг вагон забута с очите си не виждам ли че аз съм туи насреща. къде наблизко бях отпред отзад в градската градина с бог покайващи се курви без предлог.  
 



Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
1. kostas - Не мога да разбера...
22.01.2014 13:58
какво е общото в тази част на страната (Каспичан / Нови Пазар) с развитието на говедовътството !?!?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20124250
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031