Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2013 22:19 - БЕДНИТЕ И БОГАТИТЕ В УЧИЛИЩЕ
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 568 Коментари: 0 Гласове:
2



Бедните и богатите в училище.
Много родители се лишават от какво ли не, за да изпратят децата си на училище. Други ги пращат и могат да си позволят всичко. Днешната тема „Бедните и богатите в училище”, наистина ме накара да се замисля. Накара ме да помисля върху това, как се справят децата, които не могат да си позволят електричество, пък камо ли учебници или принадлежности за училище. А, после се замислих за другите, които се мислят за голямата работа, могат да имат всичко и дори и да не са го заслужили го получават, защото имат пари.
Парите на днешно време действат всичко, те дори живота ни действат. В много учебни заведения, се подлагат парични подкупи, с които се купува образование. И какво правим с това? Един ден какво ще стане? Всички доктори ще бъдат с купени дипломи и когато отидеш за да те излекуват, те по-скоро ще те убият.
Никой не трябва да се действа от това дали е беден или богат. Не трябва да се правят групички в училище. Тук бедните, а тук богатите, защото не могат да стоят при по нисша класа. Това честно казано ми прилича на демокрация. Като преди години, когато са нямали право да се доблжават до по висша личност. Добре, ама хора осъзнайте се. Вече сме 21-ви век. Вече има всичко, за което може да се сетиш. Но само човешката доброта я няма.
В училище бедните биват обиждани, пренебрегвани, дразнени, измъчвани психически и физически. И всичкия този тормоз, от по-богатите, кото мислят, че са над тях, а всъщнос не са. Не са, защото на този свят всички сме еднакви. Били бедни, били богати. 

ТОВА Е НАЙ-ДОБРАТА СТАТИЯ КОЯТО СЪМ ЧЕЛ ДОСЕГА.НАКАРА МЕ ДА СЕ РАЗПЛАЧА.СЪЩОТО МИСЛЯ И АЗ.ОБРАЗОВАНИЕТО Е ЕДНА ОТ НАЙ-ВАЖНИТЕ ЧАСТИ ОТ ЖИВОТА НИ.ИСКАМ ДА ПРОМЕНИТЕ СЕБЕ СИ.АМА ТАКА ЧЕ ДА Е ИСТИНСКО.АЗ САМ ЩЕ ВИДЯ ТАЗИ РАЗЛИКА И ЩЕ ВИ ОСВЕДОМЯ,КОГАТО ТОВА СЕ СЛУЧИ.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20225099
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71323
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930