Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2012 17:17 - ПИСНА МИ ВЕЧЕ
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1244 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Писна ми, писна ми вече! Не мога повече, просто не се издържа така! :cry: :cry: :cry: Не искам да живея повече така, в това ужасно време и в този ужасен кошмар! :cry: :cry: :cry:

Ще бутнат сградата на някогашния завод "Ком". Комина вече го няма, прозорците вече ги махат. :cry: :cry: :cry: Бутнаха и сградата на някогашния ресторант пред завода. На тяхно място сигурно ще се построи друг хипермаркет или пък нечие имение, може би на кметицата или на някой герберски управник............... :evil: :evil: :evil: :cry: :cry: :cry: Не стига това, ами и вода пак нямаме! :cry: :cry: :cry: А днес баба ми ми каза , че такава суша никога не е била, на село в герана няма вода. :cry: :cry: :cry: А народа е недоволен, но си трайка и мишкува, защото се страхуба от Борисов!!! :cry: :cry: :cry: Няма истински протести, няма революция, дори Станишев не е силен, освен на думи, явно и той се страхува........... Съгражданите ми си мълчат, докато кметицата ни заличава града! :cry: :cry: :cry:

Ние сме роби, разбирате ли? Роби сме на американците! Нямаме пари, нямаме право на избор, храната ни по магазините вече е само ГМО и химия, точат ни водата от реките, язовирите и езерата за шистови сондажи, бутат се сгради на заводи, училища, болници, тровях ни с химикали от небето, и въпреки това всички мълчат! Разбирам, че имате семейства! Но не е живот това да ядеш химия, знаейки, че в един момент ще ти докара рак! Не е живот това хора за бъдат заплашвани и принуждавани да гласуват за престъник, или пък подкупвани! Не е живот това да те пръскат с отровни химикали, защото искат смъртта ти! Не е живот това да няма вода за пиене, миене и къпане! Не е живот това да се палят пожари и унищожават гори! Какво ще правим, когато свършим и минералната вода? Какво ще правим, когато останем без една зеленинка? Какво ще правим, когато ни изгонят от собствените домове?

Писна ми! Сякаш живея в концлагер, макар и по - цивилен! Нямам свобода, нямам право на избор! Нямам право да се влюбя в когото искам, нямам право да ям чиста и здравословна храна, нямам право да живея на чист въздух, нямам право да имам пари и избор за подарък на племенницата ми! Нямам достъп до вода, до чиста и истинска вода! Гласа ми не се зачита на избори! Писна ми! Вярвах, че сед Хитлер светът се е променил, а той е все същият! Омръзна ми! Нямам нито здраве, нито лично щастие, нито права, нито нищо! Гледам филмите за нацистка Германия и не виждам разлика, сега целият свят е една нацистка империя, американска империя!
Искам да умра, но да съм наистина свободна! Омръзна ми! Всичко хубаво се руши и отрича заради парите! Омръзна ми да се боря с тези пари! Омръзна ми да чакам правосъдие! Заради тези проклети пари не мога да бъда с човека, когото обичам! Заради тези къвави пари се избиват невинни в Сирия! Защо, народе, не спреш да се страхуваш? Какво още ще загубиш? Така или иначе близкит ти са обречени да умрат от рак! Всички ще умрем, защото живеем сред отрови и приемаме отрови!
Омръзна ми да чакам щастието да дойде. Омръзна ми да тъгувам по някогашните хубави времена.........Толкова ли много искам - любов, щастие, здраве, независима страна?
Да бях се родила в Русия или Северна Корея, нямаше сега да се измъчвам така.
Ново петвековно робство ли искаш, народе? :cry: :cry: :cry:

Полина Димитрова 



Гласувай:
5



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20122544
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031