Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2010 19:24 - КОЙ ЩЕ КАЖЕ КАКВО Е ЛЮБОВ...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10294 Коментари: 10 Гласове:
13

Последна промяна: 12.06.2010 21:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

“Жената е една голяма тайна – бих казала Тайната на живота”

                                                                          Ралица Денчева  


ЖЕНА НА БАЛКОНА

Каква жена, каква камбанария,
застанала пред моя млад олтар.
Защо ли да се правя на светия,
когато аз съм раждан за звънар.

За такава хубава жена,
сътворена от магия блага,
дяволското ми сърце призна,
че глава и къща се залага.

Колко огън, колко нежен плен
има в двете й очи небесни.
Господи, дадеш ли я на мен,
черква ще ти построя от песни.
                                   

                                          Евтим Евтимов

image

                                                                                              ЕЛИ МАРИНОВА
 
                                                  
Нощна песен

Кой ще каже какво е любов? Кой ще каже какво е?
Дали шум на море или дъх на планинско усое?
Или среща случайна край някоя градска пиаца,
или нежна прегръдка сред бавния ритъм на танца?

Ти не питай, мълчи, както аз ще мълча в полуздрача.
Ще те милвам на сън и в съня си за тебе ще плача.
Може сам да остана, отритнат, забравен, бездомен,
но за мене ти няма, не ще се превърнеш във спомен.

Ти ще бъдеш все същата, с тези очи, с тези длани,
с тези тъмни коси от жарава и сняг изтъкани.
Само аз ще изчезвам в нощта, в тишината, в безкрая,
без да зная защо и какво е любов без да зная.
                                                      Георги Джагаров

image



  Раздяла Всичко
 свършва
за миг:
две изстинали длани,
две очи
като два неочаквани ножа.

Сняг вали...
Аз се връщам с две кървави рани.
И не знам
де ще спра,
де глава ще положа.

Сняг вали.
И летят часове,
дни,
недели.
Сняг вали
и вали
над неверен и верен.

А сега накъде?

Толкоз пътища бели,
само пътя към тебе
е черен.

Автор:Георги Джагаров



image



НЕ ТЕ ИЗМЕСТИ НИКОЙ


Не те измести никой в тази къща.
И стола ти е празен в моя кът,
и в книгата ми никой не обръща
листа - недоизчетен този път.

Не гледа в лятна вечер никой с мене,
на прага седнал, звездния екран,
и никой не поема удивено
букета, рано сутринта набран.

Когато зъзна, никой не намята
с любов на плещите ми топъл шал -
и в жега, с витошка вода налята,
не ми е нежно чашата подал.

Минава пак година след година
и сменя се сезон подир сезон.
Връхлита буря, свлича се лавина,
от сняг или от плод се скършва клон...

И видимо в дома тук няма нещо
за тебе да напомня всеки миг -
ни някакви любими твои вещи,
ни в рамка на стената твоя лик.

Ти с въздуха край мене ме обгръщаш,
в кръвта ми влязъл, твоя пулс тупти -
не те измести никой в тази къща,
в която всъщност и не влезе ти.

                                  Елисавета Багряна.                    

image
ДЕБОРА  ЕСТИР






Тагове:   Какво,   каже,


Гласувай:
13



1. kaprizna - Красиви постинги правиш,Стела!
12.06.2010 20:37
Ето и нещо от мен:

Жена в дъжда - Ивайло Балабанов


Една мълния опна жълтото си въже.
Тя го прескочи и по клокочещия гръм премина.
От балконите по нея валяха очи на мъже
и димеше от страст и възторг мократа й коприна.

В синята мъгла на роклята жената вървеше гола –
виждаше се вятърът как тече през светлите й бедра.
И защо сравняват хубавата жена с топола,
и най-нелиричният между нас разбра.

Пороят на погледите спря пред оня жилищен вход,
в който угасна сънят ни горещ и лунен...
А мъжете наум псуваха щастливия идиот,
който ще я посрещне и ще забрави да я целуне.
цитирай
2. stela50 - Прекрасно е , kaprizna ,благодаря ти...
12.06.2010 21:28
Хубави са стиховете ,които получавам от теб...
Приятна съботна вечер !
цитирай
3. dushevno - Поздрва за постинга :)
12.06.2010 22:44
имам доста нописано за любовта но не смея да се изказвам
при тези имена...

Хубава вечер!
цитирай
4. iliada - Отново прекрасно , Стел!:)
12.06.2010 23:09
Спокойна нощ!:)
цитирай
5. stela50 - Благодаря ,Бени ,друг път ще ми напишеш...
12.06.2010 23:58
Лека и спокойна нощ !
цитирай
6. stela50 - Съревновавам се с теб ,Иля ....
13.06.2010 00:00
Лека нощ !
цитирай
7. konstant7 - :)
13.06.2010 01:19
Поздравления !
цитирай
8. stela50 - Добро утро ,konstant7 ...
13.06.2010 11:10
Благодаря за поздравленията!
цитирай
9. bven - Хубаво е!
14.07.2010 10:45
Благодаря за красотата! :):)
цитирай
10. анонимен - Видях същото стихотворение в нета, ...
19.02.2012 23:13
Видях същото стихотворение в нета,но там авторът беше Недялко Йорданов...Всъщност кой е???
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17487908
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59834
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031