Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2010 21:13 - Една различна събота
Автор: velvetti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1206 Коментари: 2 Гласове:
3



"Има дни, има дни, в които не върви", се пее в една родна песен.
Ужасен ден имах, тежък, напоен със сълзи и болезнени емоции. В момента главата ми ще се пръсне - от мислите и от опити да намеря верния път. Деликатна ситуация наричам това, което ми се случи. Да не нараня един, да помогна на друг, да не дистанцирам трети - защото всички ги обичам - по различен начин, но ги обичам. Трудни  за разбиране ((да не кажа неразгадаеми) са човешките взаимоотношения, роднинските в случая. Опитвам се да намеря баланс, както се казва "вълкът сит и агнето - цяло", ама нещо явно ми убягва...И ефектът от цялата тази бъркотия е налице - гърлото ми все едно с менгеме стиснато, очите - подути (отгатнете от първия път от какво ;), главата - все едно не е моята, та ми се иска да я отрежа в момента.
Премислям как да променя всичко, как да променя нечие поведение, как да бъда искрена и въпреки това да не гледат на мен странно, да не са обидени и засегнати. Защото всеки път, когато засегна някого, се измъчвам от собствената си съвест и търся начини да се самонакажа, да намеря проблем в себе си и в начина, по който съм казала нещо си. А когато обичам някого, най-малкото което искам е да го обидя. Ходя по тънък лед, който се пропуква на места и не знам как да се държа, на къде да поема.
Търся подход, винаги съм търсела и не съм се отказвала. А май не съм го намерила. Дали пък не съм твърде концентрирана върху това кой как се чувства, какво мисли и прочие?...
Дано някога намеря начин, или пък да осъзная, че няма начин да правя всички щастливи, едновременно.
А сега...просто затварям подутите си клепачи и чакам времето да излекува болката - физическата, и не само нея...





Тагове:   събота,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Здравейте
18.01.2010 12:05
Скъпа,защо не се погрижите за себе си?Оставете всички да се справят сами.Помислете за собствения си емоционален комфорт.
цитирай
2. velvetti - Joysil, знам че трябва и че така ще е ...
18.01.2010 21:00
Joysil, знам че трябва и че така ще е най-добре.Но...е трудно. Въпрос на душевност е може би. Но наистина ще се опитам. Понякога е хубаво човек да бъде егоист, здравословно е :) Благодаря ти и всичко най- най :):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: velvetti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 35074
Постинги: 29
Коментари: 12
Гласове: 43
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031