Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2008 12:33 - 11/08/08
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 412 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.08.2008 10:17


ДНЕС ПОСПАХ ПО ДО КЪСНО ДО 9.
ИЗЛЯЗОХ ПО РАБОТА.КУПИХ СИ ЗАКУСКА И Я ИЗЯДОХ ПРЕД СТАРАТА ПОЛИКЛИНИКА.СЛЕД ТОВА БЯХ НА ЛЕКАР.
ТАМ ВИДЯХ ЕДНА ЕДРОГЪРДА МАДАМА.ТЕ ТАКИВА ЦИЦИ НЕ БЯХ ВИЖДАЛ ХУБАВИ,ГЛАДКИ АМА ИНАЧЕ ДЕБЕЛА И ГРОЗНА.
ЗАБОЛЯ МЕ ИЗВЕДНЪЖ МЪДРЕЦА ДЕТО ОТ ДВЕ ГОДИНИ ИСКАХА ДА МИ ГО ВАДЯТ АМА АЗ НЕ СИ ГО ДАВАМ.
МИНАХ И ПРЕЗ ЗДРАВНАТА КАСА,КЪДЕТО ИМАШЕ ДВЕ ЖЕНИ ДА СЕ ОПЛАКВАТ НЕЩО.
НА СПИРКАТА ПЪК ЕДИН ДЖИП БЕШЕ СПРЯЛ ТОЧНО НА ТРОТОАРА А ОНЯ ЛУМПЕН ВЪТРЕ СИ ГОВОРЕШЕ СПОКОЙНО ПО ТЕЛЕФОНА.
АЗ ОТИДОХ МАЛКО ПО-ВСТРАНИ,КЪДЕТО ИМАШЕ СЯНКА И ЕДИН ДЯДКО МЕ ЗАГОВОРИ.ГЛЕДАХМЕ НАСРЕЩА ГРАДИНКАТА ПРЕД ЕДНА КООПЕРАЦИЯ И МИ КАЗА,ЧЕ САМО ЕДНА КРАСТАВИЦА ИМА.
ПЪК АЗ МУ КАЗАХ,ЧЕ МОЖЕ ДА СА ГИ ОБРАЛИ.АМА ТОЙ НЕ ВЯРВАШЕ НА ТОВА.СЛЕД ТОВА ВИДЯХ БОБ ПОСЯТ АМА ЗА КОГА ЩЕ ВЪРЖЕ НЕЗНАМ.ПА ТОЯ МИ ВИКА ""НЯМА МНОГО ЦИГУЛКИ,ПЪК СА СЛАДКИ МАА МУ ДА *БА.""АЗ ВИДЯХ,ЧЕ ИДВА АВТОБУС И МУ КАЗАХ КОЙ НОМЕР Е И СЕ КАЧИХМЕ В НЕГО.
МИНАХ ПРЕЗ МАГАЗИНА ЗА ХЛЯБ.ВЧЕРА ЕДНА БАБКА НЕ Й СТИГАХА 2О СТ. И АЗ Й ДАДОХ.
СЛЕДОБЯД ГЛЕДАХ ОЛИМПИАДАТА.ПИСАХ СИ С МЕТАЛКАТА ОТ МОЯ ГРАД,КОЯТО ЖИВЕЕ НА ЦЕНТЪРА.МИСЛЯ,ЧЕ ТЯ МИ Е СЪРДИТА АМА НЕ СИ ПРИЗНАВА.ТЯ ЗНАЕ ЧЕ АЗ Я ХАРЕСВАМ И СЪМ Й ПИСАЛ И ОТ ДРУГ СКАЙП.КОЕТО БЕШЕ ГРЕШКА МОЖЕ БИ,НО ТЯ ИНАЧЕ ХИЧ НЕ МИ ПИШЕШЕ А СЕГА ПОНЕ МИ ПИШЕ.
ПОИГРАХ НА ""GUN"".ЧАКАМ СЕГА ДА МИ ДОЙДАТ ГОСТИ.
ТЕ МЕ СВАРИХА ПО ДОЛНИ ГАЩИ АМА БЪРЗО СЕ ОБЛЯКОХ.
ПОИГРАХМЕ НА НЯКОЛКО ИГРИ С МИРОСЛАВ.ЗАПИСАХ МУ ЕДИН ДИСК С ЧАЛГА.
БРЕЙ.ГОЛЯМ КЪСМЕТЛИЯ СЪМ БИЛ КОГАТО СЕ ВОЗИХ ОТ МЕЗДРА ДО ВРАЦА.ОКАЗВА СЕ,ЧЕ СЪМ ПЪТУВАЛ С ЕДИН ОТ 40 ВЛАКОВИ КОМПОЗИЦИИ КОЙТО СЕГА БДЖ ПОГРЕБВА В МИНАЛОТО,ЗАЩОТО СЕ ПРЕКАЛЕНО СТАРИ И НЕ СА БЕЗОПАСНИ.НА НАД 4О Г. СА.
И ВМЕСТО ТЯХ ЩЕ СЕ ПРЕВОЗВАТ ПЪТНИЦИТЕ СЪС АВТОБУСИ.
БДЖ ПЪК С АВТОБУСИ ЕБАСИ ТАШАКА.МНОГО ИНЦИДЕНТИ С ВЛАКОВЕ СТАНАХА ТАЯ ГОДИНА ВЕЧЕ.ИЗГАРЯХА,БОМБЕНИ ЗАПЛАХИ КО ЛИ НЯМАШЕ.ЧУДЯ СЕ КАК ИМАТ ОЩЕ ПЪТНИЦИ.АМА КАТО ГЛЕДАМ И КОЛКО КАТАСТРОФИ СТАВАТ ПО ПЪТИЩАТА МЕ Е СТРАХ И С АВТОБУС ДА ПЪТУВАМ.ПЪК И СИ ОБИЧАМ ВЛАКА.
МИРИЗМАТА НА ВЛАКОВЕТЕ Е СТРАХОТНА.

image

легнах си да спя в 23 ама се сетих да проверя два сайта
след това пак си легнах обаче ми замириса на изгоряло и реших да проверя какво става.нищо не гореше.сякаш миризмата на изгоряло идваше от долните етажи.незнам ама вкъщи нищо не гореше за щастие.и си легнах.след малко ми се допи вода и станах.и чувам някакъв звук които помислих че е от контакта ама не бил оттам а от едни буркани.и сега вече си лягам.и се надявам да спокоен сън.да ама не.реших да си сменя поздрава на гласовата поща и се пукнах от смях.много забавно стана.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20308149
Постинги: 18678
Коментари: 10030
Гласове: 71344
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930