Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2006 22:11 - AMY LEE БЛАГОДАРИ ЗА ПОЖЕЛАНИЯТА ОТНОСНО РОЖДЕННИЯТ И ДЕН И РАЗКАЗВА КАК СА ГО ОТПРАЗНУВАЛИ
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 523 Коментари: 0 Гласове:
1





Хей!
Благодаря за всички мили пожелания за рождения ден,чувствам се толкова обичана.Изкарах СТРАХОТНО миналата вечер. Приятелите ми са жестоки.И са запомнили,когато казах на шега преди месеци,че искам да изкарам рождения си ден в Medieval Times ...което е яко,защото това не беше точно шега...и беше ТОЛКОВА ЗАБАВНО! Казаха името по говоритела,когато кралят ме ръкополагаше,така че бях разкрита и доста затруднена (имам предвид, хайдеее - хората които посещават Medieval Times са сериозна част от нашата публика). Но всичко се оправи,а и питиетата ни бяха безплатни!! Е...не мога да кажа,че безплатното пиене нямаше последствия.Всички попрекалихме малко и се безпокоя,че щяхме да доведем червения рицар до самоубийство (бехме в агитката на жълтия). Някой хвърли пилешко краче по него и имахме неприятности. Както и да е, накрая партито се превърна в състезание с китари в апартамента ми и рождения ми ден беше побъркващо жесток.Мерси,че сте толкова яки, приятели! Сега трябва да започвам да се приготвям,защото се свирим в шоуто на Летерман.Скоро ще ви пиша!
love,
amy


Тагове:   ден,   как,   Относно,   ОТПРАЗНУВАЛИ,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20241488
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71324
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930