Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
05.08.2020 08:41 - Безкрайното имане
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 2448 Коментари: 12 Гласове:
29

Последна промяна: 05.08.2020 08:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Моят ум те предугажда в своята неоспоримост.
Ти си части от пейзажа, сред които мен ме има.
Преклонението свише грабва в твоята прекрасност
с вдъхновение да пишем, в собствените бурни страсти.

От скованата ти мисъл взимам пепел и прераждам
Любовта. И те орисвам да си светъл, да си важен
в чистата любовна древност, в сбити формули и песни.
Толкова си ми потребен, че ти ставам поднебесна.

От сърцето ми прииждат звук Божествен, цветна рима,
логиката непозната на това, че в мен те има
в сънища и в книги нежни, в методично постоянство
на безкрайните копнежи, на блаженствата ни в странство.

image



Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Картината е на гениалният художник ...
05.08.2020 08:48
Картината е на гениалният художник Кирил Бошков - автор на кориците на 3 мои книги - "Оцеляла от обич", "Цветята на огъня" и "Мелодии от думи", заедно с графиките вътре.
цитирай
2. rosiela - Дела,
05.08.2020 09:25
прекрасно е. Възхитена съм.
цитирай
3. wonder - Дела, прекрасно е. Възхитена съм. ...
05.08.2020 10:05
rosiela написа:
Дела,
прекрасно е. Възхитена съм.


Всеки стих на искрен поет, който е ПреЖивяно буди такива емоции. ;)))
Благодаря!
цитирай
4. lexparsy - Възхитително е Дела!
05.08.2020 10:09
   Възхитително е да прочетеш поезия за Безкрайното Имане на Любовта, подкрепена и свъзхитителната визия на една картина.
   И знам колко е хубаво да го знаеш, че си взела своята награда като си възхитила някой с дарбата си.  А ти  успяваш!
   Лекс
цитирай
5. stroyanovden - Оставяте без думи,
05.08.2020 12:52
Оставяте без думи...след точните думи
цитирай
6. wonder - Оставяте без думи. . . след точните ...
05.08.2020 13:47
stroyanovden написа:
Оставяте без думи...след точните думи


Чудно! Какво по-чудно от това?
Благодаря!
цитирай
7. wonder -  Възхитително е Дела!  Възхити...
05.08.2020 13:49
lexparsy написа:
 Възхитително е Дела!  Възхитително е да прочетеш поезия за Безкрайното Имане на Любовта, подкрепена и свъзхитителната визия на една картина.
   И знам колко е хубаво да го знаеш, че си взела своята награда като си възхитила някой с дарбата си.  А ти  успяваш!
   Лекс


Винаги се чувствам възхитена от Любовта. ;)))
Особено когато я живея, защото тя мен ме живее цял живот.
Чувството е неземно!
цитирай
8. planinitenabulgaria - От мен един музикален поздрав - https://www.youtube.com/watch?v=177qJoCI9Zw
05.08.2020 14:34
същите чувства, но изказани по различен начин...
цитирай
9. wonder - https://www. youtube/watch?v...
05.08.2020 16:25
planinitenabulgaria написа:
https://www/watch?v=177qJoCI9Zw
същите чувства, но изказани по различен начин...


Благодаря! Макар да смятам моите чувства за доста по-жизнерадостни, диви и красиви. ;))))))))
От мен за теб - 4.5 ч. супер музика.
Класическа, разбира се - Моцарт, Бетовен, Бах, Шопен, Шуберт, Хендел, Чайковски, Вивалди, Краус, Дворжак, Равел и Ерик Сати, ха!
цитирай
10. wonder - https://www.youtube.com/watch?v=y7kvGqiJC4g
05.08.2020 16:35
planinitenabulgaria написа:
същите чувства, но изказани по различен начин...


Кажи нещо за Ерик Сати и Гимнопедии-те.
Виж как при класиците е позициониран и един авангардист, при това живял преди по-малко от век. Пък и французин. :)))
Горе качих Гимнопедиите. Бил е капелмайстор на Розенкройцерите.
И като се вслушам, май пиано-миниатюрите му са доста мистични.
цитирай
11. planinitenabulgaria - Брависимо за усещането Ти за музикалния ми поздрав!!!
05.08.2020 17:44
wonder написа:
planinitenabulgaria написа:
https://www/watch?v=177qJoCI9Zw
същите чувства, но изказани по различен начин...


Благодаря! Макар да смятам моите чувства за доста по-жизнерадостни, диви и красиви. ;))))))))
От мен за теб - 4.5 ч. супер музика.
Класическа, разбира се - Моцарт, Бетовен, Бах, Шопен, Шуберт, Хендел, Чайковски, Вивалди, Краус, Дворжак, Равел и Ерик Сати, ха!


Аз съзнателно пропуснах да напиша, че тази Фантазия-полонез е доста по-тъжна от стихото Ти, но Ти си го усетила...
Точно така е!
цитирай
12. wonder - Брависимо за усещането Ти за муз...
06.08.2020 19:28
planinitenabulgaria написа:
Брависимо за усещането Ти за музикалния ми поздрав!!!
Аз съзнателно пропуснах да напиша, че тази Фантазия-полонез е доста по-тъжна от стихото Ти, но Ти си го усетила...
Точно така е!


Обичам ослънчените хоризонти, хора, музики, изкуства...
Тъгата не е мое Нещо.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15165108
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194022
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031