Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2020 14:33 - Лични Дневници: Докато не се промени, отказвам да съм влюбена в него
Автор: valdor1355 Категория: Хоби   
Прочетен: 3720 Коментари: 9 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 






     Уважаеми Гости на блога ми,
на Котешката ми душа
вече съвсем и омръзна от най- разнообразни шокове! Снощи се мотая лежерно вкъщи. По едно време отивам при моя Крал. Той си сложил слушалките, цъка няколко прозореца и чевръсто ги сменя. Попитах го какво слуша, а той ми отговаря, че слуша Металика. Аз много се усъмних и поисках да ми покаже прозорците. И отново за мой ужас наистина слушаше Металика. Защо за мой ужас ли? Ами защото от бебе съм безнадеждно влюбена в Хетфийлд. (Моят Крал е наясно и ми позволява да съм влюбена във фронтмена на Металика и в няколко други недостъпни мъже :)))))) ) Ужасявам се, тъй като на посочения от мен първи клип виждам не един чичак, а направо един дядка. Остро възнегодувах срещу неприемливата форма на мустаците и косата му. Реагирах с гневен коментар, но моят Крал не обърна никакво внимание- защо да го интересува на Хетфийлд колко му е прорасла косата?! Но аз не спрях да мърморя неодобрително: Какво си въобразява, че прави когато се появява в толкова безпардонен вид на концертите?! :-о Със сигурност се е поглеждал в огледалото на какво прилича! Изобщо не вярвам, че се харесва да му се невиди! Значи, понеже не е някой, който да мога реално да нахокам се чувствам подтисната! Ами на 56 години не може да си позволява да изглежда като престарял! Непоносими са не лазарниците, а това, че съзнателно изгражда визия на уморен старчок, при положение, че до преди да го видя в първия клип, се кълнях, че е в топ 10 на най- секси мъжете на планетата! :-о За това, докато не си промени стайлинга на нещо по- достойно за самец в разцвета си, официално обявявам, че когато имам време, ще гледам само старите му лайфове (посочените по- долу) ! :-о



***












Гласувай:
13



1. blackpredator - оказва се,
13.05.2020 15:05
че твоят Крал ти позволява разни нещица,
към недостъпните мъже
аз поняФга се поглеждам ф огледалото..
;):*
цитирай
2. valdor1355 - От всички недостъпни мъже, един...
13.05.2020 15:59
От всички недостъпни мъже, единствено ти нямаш никаква нужда да се поглеждаш в огледалото. Нямам забележки към косата и брадата ти. Дори всички останали могат да взимат пример от теб. :)))))) :-* :))))))
цитирай
3. tonsun - Музиката се слуша с душата, а не с ...
13.05.2020 16:55
Музиката се слуша с душата, а не с очите. И Тина Търнър е на 80, ама не я давам за някоя новоизмислена "звездичка" дето три ноти на"кръст не може да изпее.
Старите "велоцираптори" /разбирай групари/ и на 150 да станат имат такъв хъс в себе си, пеят с такъв драйв, че забравяш за сбръчканите им като стафиди лица и остава само неземното усещане от музиката им.
Е, хубаво ще бъде, ако леко забавят темпото с всякакви субстанции, защото все пак не са първа младост, ама... то си е до воля и устискване.
цитирай
4. valdor1355 - Доколкото знам, Хетфийлд отдавна ...
13.05.2020 19:50
Доколкото знам, Хетфийлд отдавна няма алкохолна и други зависимости. Да ти кажа не знам сега какво пие. ;))
Ама, Дон Тонсън, нали точно това написах- че не годините му са ми проблемът, а че не харесвам решението му да се появява беловлас и дългокос. :-о :))))))
цитирай
5. valdor1355 - https://youtube.com/watch?v=kvD3OYp3ZrI
13.05.2020 22:55
Дон Тонсън, този наистина пак се е подхлъзнал. Наистина го е докарал до клиника! Ами за убиване е пък! Ето го на първо появяване след лечение! :-о
цитирай
6. misteriavechna - Времето не прощава на никого, освен може би на дизайнерката Vera Wang.
14.05.2020 07:41
Скоро някой ми беше пратил линк към концертно изпълнение на Фил Колинс от около 2018 г..Голям потрес изживях, излиза с бастун на сцената и е ужасно остарял. На Хетфийлд си му отива всякак, според мен. :)))
цитирай
7. valdor1355 - Миси, виж линка, който пуснах на ...
14.05.2020 22:04
Миси, виж линка, който пуснах на Тонсън в заглавието на мой коментар до него. Това е Хетфийлд от тази година, след клиниката. Какво виждаш? Аз виждам нещо много неуверено в себе си. Няма и помен от... ХЕТФИЙЛД. Държи се като старец, а не е. Излиза, че пиенето не прощава. Със съжление признавам, че Тонсън е прав. Кой знае още какво е взимал, за да се докара до такова състояние.
Гушки. :-* :-ж
цитирай
8. vasilisa1917 - .
18.05.2020 19:31
слушате металика? вие да не сте семейство деградета? ;)) ;p
цитирай
9. valdor1355 - Ами какво да се прави- човек трябва ...
19.05.2020 08:32
Ами какво да се прави- човек трябва да има поне един недостатък. :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: valdor1355
Категория: Хоби
Прочетен: 334550
Постинги: 684
Коментари: 2178
Гласове: 3129
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031