Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2020 22:15 - От мойта маса, за ваш“та маса!
Автор: zdrachna Категория: Хоби   
Прочетен: 600 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добро утро от мен, или добър вечер вече е при вас. Докато си пия сутрешното кафе и си похапвам сладко- сладко бисквитки тук със сирене, се замислих : защо пък да не ви отговоря на всички въпроси , ей така в отделен пост, посветен на няколкото човека, които ме четат? Макар, че в началото , когато открих блога, не беше целта ми да имам читатели, беше с единствената мисъл, че премахвам от раменете си товара на тъгата и на случващото се.
Явно на всички, пишещи тук нещо им тежи , или някой просто искат да се изживяват като Кари Братшоу или просто им е хубаво да пишат историите си и да ги споделят с всички Вас.
Докато събирам пари за издаването на дебютната ми книжка, ще имам малко по-малко време да сядам пред лаптопа и да мога да ви споделям истории около мен. Няма да зарежа съвсем блога, и все ще пиша.
Докато се опитвам да уплътнявам някак си времето без танци и социални контакти, съботите ще ми минават бавно. Обикновено това е времето на най-много разпускане от цялата работна седмица, имайки се предвид, че неделята е ден за разкрасяване хаха колко и да е възможно това. Тази събота е малко по-различна, освен, че пиша сега пост, имам запазен час за масаж , и трябва да оставя дрехи на пералня за мен и Пони и послееееее гледане на филмчета по нова.
Започвам да отговарям на вашите въпроси по ред на номерата.
1. Разкажи за първата си любов.
Моята първа любов, не е история с щастлив край, нито приятелски, нито съм си мислила , че отново ще върна спомена за нея.
Всичко започна 9ти клас, като първо бяхме приятели – онлайн. Аз го намерих в скайп и му писах , той беше най-големият феймъс в гимназията, а аз бях незабележима, с нищо не се отличавах освен с килограмите и мазния бретон. Даааааа тогава имах бретон на една страна и постоянно го пипах от нерви и се омазняваше супер много. Аз изпитвах неудобство от моите приятели в групата на луузърите , да кажа че си пиша анонимно с Александър , всички му казваха АДМО и си имаше рап банда и свиреха в местното кафене Зодиак в моя град. Много ме беше срам да му разкрия коя съм , защото тогава нямаше да иска да ме опознае. Затова като ми искаше снимки му пращах части от мен , или очите или косата пусната по лицето естествено измита и чиста , не както в училище често ме се омазняваше и той все не намираше детайл по който да ме разпознае като се разминаваме в гимназията. Накрай след 7 месеца на писане , той пожела да се видим скришом , понеже нямаше как да съм от красивите момичета във випуска, защото той познаваше всички и си бяха в една компания. И за да се предпази искаше да се видим по тъмно в една градинка до гимназията. Видяхме се и аз с насълзени очи му признах, че супер много го харесвам и съм хлътнала по него до уши. Излизахме близо година скрито от другите и можех да го имам само за половин или един час на ден без другите да знаят. От там се появи и моята ревност. Към средата на 10ти клас, нещата се промениха с неговата банда и някой момчета се пропиха и станаха наркоси, и те останаха само 3ма като нямаха всеки петък участие в Зодиак. Тогава вече ми позволи да отида да ги гледам и след това седнах с него на тяхната маса, макар че не ме запозна с никого на мен ми беше приятно, защото бях с него и в най-смелите мечти не мислех че без притеснение ще ме гушне пред всички в заведението. 11 клас го запознах с нашите, после той с техните ме запозна, и ме покани на неговия бал. И 12ти клас аз го поканих на моя бал и мислех, че ще учим и 2мата в София и ще ни настанят в един блок и като останем сами ще си ходим по чехлички на гости. Исках както по филмите в нощта на бала да го направим за първи път и да има много свещички и да е романтично и да сме си заедно завинаги З+А=В.Н.Л
Естествено само в моята глава беше тази романтика, както винаги до сега във връзки и не само. Прибрах се в 12 часа от бала, защото той каза че иска да сме насаме, и когато съучениците ми казаха да ходим на дискотека, аз им отказах, и се прибрах пеша на тичане с кецове , до вкъщи , чаках го до 12 и 45 на улицата и се прибрах , в 1 часа ми писа, че вече се е събрал с приятели и пият бира и аз не е трябвало да се прибирам от бала.
Развалих прическата и си избърсах грима и за мен бала бе приключен, а толкова се оправях през деня.
Не го приеха в ТУ „Компютърно и софтуерно инженерство”, и 2те години и реши да се запише Компютърни системи и технологии в ЮЗУ Благоевград, но задочно. Понеже техните имаха бизнеси по града му осигуриха собствен офис-сервиз и той си практикуваше докато учи и правеше добри пари , после започна и техен интернет да прекачва така че , действаше по свои задачки. Но нито 1 път , не заговори за общо бъдеще в София, сякаш тя символизираше провала му в университета. Аз се прибирах цял семестър и половина и вече ми омръзна. 5 дни тук, 2 дни там … всяка седмица , не съм ходила на нито 1 8ми декември, за да съм с него.
Помолих го по време на сесия преди най-тежкия изпит поне той да дойде, бях сама. Но не, категорично ми отказа , мразеше София вече.
Като му отказах скъса с мен и отиде на брагада. Там ми сподели, че е правил много секс с рускинии, китайки , всякакви било е голям разврат в чужбина. С една уж приятелка са били заедно в една квартира и като накрая им остава време за разходки са били на Дъ айфъл тауър , аз като гледах снимките вътрешно умирах , нещо в сърцето ми се пукна и си казах, не искам този човек в живота си . Знаеше за любовта ми към Франция и затова колко много исках да отида там и да я видя особено вечер като свети цялата… само приятелка, само приятелка, ама на края беше тръгнал с нея. И нали аз бях виновна за всичко за това че не се прибрах преди изпит, иииииииии тя му е казвала че щом не му давам секс не го обичам.
Очевидно и тя не го е обичала много по същата логика, след като скоро след тръгването си скъсаха.
2ри курс в началото той искаше да се съберем, дадох му 2ри шанс, но при мен всичко беше изстинало, тогава при най-малкия спор станах и си тръгнах и той ми написа по чата, вече не искам да съм с теб , няма я тръпката.
Към днешна дата, аз съм напълно безразлична към него, но той на всяко прибиране минава през нашия двор и пита баба ми за мен. Когато се видяхме покрай празниците ме попита какво ли би било ако бяхме се задържали повече? И че не спира да ме обича, и друга не може да му даде тази любов и отдаденост, както аз му давах.
Казах му, че се е случило това, което трябва и това е.
Баба яла лук, историята е до тук хахах. Това е първата ми любов, а за Христофор вече знаете.
Въпроси номер 2. Те са доста обемни.
image
image
От първата картинка
1. В добра връзка ли съм с нашите ?
Дааа, винаги сме се разбирали идеално обичам ги.
2. На кого последно съм казала, че го обичам ?
На нашите , когато дойдоха да ми помогнат за багажа . Рядко го казвам това , защото е много силна дума и има специално значение , няма да го казвам ей така просто.
3. Съжалявам ли за нещо?
Да, за много неща.
4.Какво не си харесвам ?
Всичко. То няма нещо, което да си харесам външно.
5.Имам ли гадже ?
Не , нямам и не се очаква скоро да се случи това чудо.
6. Кога съм се била с някого ?
Не съм се, никога!
7. Харесвам ли си някого ?
Не , не си харесвам.
8. Стояла ли съм 48 часа будна?
Не , не съм.
9. Мразя ли някого?
Не.
10. Липсва ли ми някого ?
Да.
11.Имам ли домашни любимци ?
Не, точно.
12. Как се чувствам в момента?
Гадно ми е и ме боли корема , яде ми се шоколаааааад.
13. Страх ли ме е от паяци?
Не.
14. Бих ли се върнала назад във времето ?
Не.
15. Искам ли деца и колко ?
Да искам , като за начало 1 момиченце на име Ани.
16. Липсва ли ми някой от миналото ?
Да.
17. Какво ми се яде в момента ?
ШОКОЛАД.
18. Разбивала ли съм сърцето на някого ?
Не , никога не бих го направила, защото са разбивали моето и знам какво е .
19. Изневерявали ли са ми ?
Да.
20. Карала ли съм гаджето ми да плаче?
Не, никога не съм и никога не бих.
21. Какво ме дразни ?
Това, че не ми обръщат внимание, че не отговарят веднага като пиша, че не ме разбират и че винаги избират други пред мен.
22. Някой обича ли ме ?
Освен семейството, никой друг.
23. Лесно ли се доверявам ?
Да.
24. Какво сънувах последно ?
Че отново избират приятелката си пред мен , защото никога не са ми давали увереност, че аз съм по-значима за тях…
25. Пред кого плаках за последно?
Винаги плача сама.
26. Давам ли 2ри шанс ?
Да, за съжаление.
27. Лесно ли прощавам ?
За някои неща да , за други не.
28. Коя беше любимата ми година?
Все още не се е случила.
29. Била ли съм чисто гола навън?
Не.
30. Любима храна?
Спагети.
31.Вярвам ли, че всичко се случва с причина ?
Да.
32. Какво направих снощи преди да заспя ?
Целунах си телефона и заплаках малко.
33. Изневерявам ли ?
Не.
34. Груба ли съм ?
Не бих казала.
35. За колко човека съм се борила ?
За 3ма и то безуспешно.
36. Вярвам ли в любовта ?
ДА!
37. Любим сезон?
Зима.
38. Какво ядох последно?
Намазах си филийка с пастет. Хаха
По втората картинка .
image
1,2,3,4 се преповтарят
5.Как искам да умра?
Щастлива.
6. отговорен
7. Какви спортове съм тренирала ?
Баскетбол, спортно ходене и народни танци.
8.,9,10,11,12,13,14,15,16 са отговорени.
17. Натискала ли съм се в тоалетните ?
Не. Хаха
18. Какви са ми плановете за уикенда?
Нямам освен да работя частно и да почивам и да се къпя и обичайните неделни процедури.
19 отговорен.
20. Имам ли пиърсинг ?
Не хах и не искам да имам , не търпя на болка, а и е грозно.
21. Любими предмети в училище ?
Литература, биология, химия и свят и личност хаха.
22.-28 отговорени
29. Любим цвят ?
Червен. Черен , златист, лъскав хаха.
30-34 отговорени
35. На колко бях като се целунах за 1ви път ?
9ти клас.
36-43 отговорени.
image
 Как прие писмото спешъл боя ?

Равно , каза че се е усмихнал … само това.

Не го виждам като потенциален кандидат ама аз и изобщо не го виждам. Никой не виждам.

Имам 2ма приятели момчета , и 3ма познати , сега са обвързани някои от тях, но скоро с единият от тях ще пием чай в нас , че не сме се виждали от месеци.
image

Днес като занесох дрехите на пералня си взех от едно козметично магазинче едни лакове и молив за уста, но много рядко се глезя може би като взема заплата, ще се почерпя с едни червила на НЛ.

Не искам да ме отрупват с подаръци, а с внимание и отношение...
image

Днес се преместват стрелките напред, деня се увеличава и с настъпването на новото часово време , аз реших че е крайно време да си махна мартеничките макар, че не съм видяла щъркел.
image 

И макар , че и за утре имам час за масаж и че съм уморена и ме боли коремчето , не мога да не отбележа хубавото дъждовно време навън.
Гледайте и филма по нова хаха 

Пожелавам ви да имате , някой който да ви гушне и да не се страхувате от нищо, само да гледате капчиците…

Лека и вълшебна дъждовна съботна вечер.
image





Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109465
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031