Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2019 23:50 - Винаги 8ми декември еБанско.
Автор: zdrachna Категория: Хоби   
Прочетен: 802 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мм да, пак е 8ми декември  студентския празник . Вече 6ти пореден 8ми , в който не съм на Банско, тази година реших да сменя, и не съм на Боровец.
Няма да мятам салфетки,  нито ще пълнят,,, студентка. У дома съм. Прибрах се в Петрич, и в момента гледам как свети тавана, от светещото кълбо  на пода.
Тъжна съм, отчаяна и депресирана. Видяхме се с най-добрата ми приятелка и говорехме за фалшивите обяви в джобс, за тъпотата в къщи и как всички работят , а ние лапаме мухи цял ден. Колко са скъпи квартирите по Софията, как нямаме работа, как нямаме спестени пари, как искаме да се реализираме там, и парите ще ни стигат само да си плащаме че живеем. И колко е трудно и в същото време колко много го искаме да сме там. И танците .... ах танците.
Как ми липсват. И колко ми е зареждащо като отида, и колко ме боли като кажат :"  ооо колко е хубаво да разпуснеш след работа". Каква работа човече? Е да, те са компютърджии и работят ама аз.... не баш.
И после си се прибират в квартирите,  а аз в общака. Аххххх общежитието:( как ще ми липсва тази мъничка стаичка, която познавам в детайли и ми е мила, и ми е скъпа, и ми е моя моя....
И си я обичам и не мога и не искам да си спомням ,че е до март и после край ... края на една ера. На любимата ми наречена София.
Украсих елхата и това придаде малко коледен дух в нашата къща. Кого залъгвам,  никакъв дух няма при мен. И как да има  ? Ако имах работа в София и идвах за празниците само щеше да е добре ама така.... нито щастие, нито радост, нито се чувствам полезна .
Преподавателката от 2 седмици не ми е отговорила на имейла, а аз се притеснявам , че може да ме е оставила . Сама да се оправя за дипломната,  още по-тъжно ми стана, че и това не върви.
А за Христо какво да говорим? Уж щяхме да ходим в Сърбия , хаха казах му край още след наргилето и ролетката. След като разкрих лъжите му. Сега сигурно е някъде по студентски град и забива и манипулира поредната наивница. Не ми пука.
Честит празник 100денти! Честит празник бъдещи безработни добре дошли в клуба.
А тези тъпачки от миналият пост дето ми предлагат работа в лидъл, да се гръмнат.
Милички не съм учила бакалавър и магисър по медицинска рехабилитация и специална педагогика , за да бачкам в лидъла. Къш от блога ми.image 



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109513
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031