Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2020 07:21 - Балканска история
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 529 Коментари: 0 Гласове:
2




 Прибирам се в къщи и гледам в хола седи курдисан  съседа Станчо. -Ама ти не си ли на работа ?- изпулих се аз. - И аз тва искам да те питам, ти не си ли на работа!? Взе ми репликата от устата- отвръща Станчо.   
Репликата съм му бил взел от уста. Той се курдисал в хола ми, аз съм му взел репликата. Да не би пък така да казва на жена си на галено? Знам ли...Можеш ли да ги разбереш тези с висше. Станчо има три висши и понякога  не му разбират и тези с по едно.

– Абе ти не си ли на работа ? - попитах отново. -Ми на работа съм. Ремонтирах ти телевизира. Сега съм телевизионен техник.
Верно бе. Откакто неговата партия падна вчера от власт, него го уволниха от поддръжка на парламента  и сега е тв техник. Все пак усещам нещо нередно... Ама па толкова бързо преназначение. Тоя бие и Ревизоро за язовиро.

- И в колко часа дойде  за ремонта- гложди ме червея на съмнението мен -Ми преди около три часа...
А сега, тамън аз съм се изнизал с таблата при съседката... и той хоп ... тука. - А нещо друго да си ремонтирал тъдява... толкова време- подхвърлих невинно аз  - Ами... замисли се Станчо. Компютърът ти беше хванал вирус.

Аха, сега ще те избазикам си казах и му рекох :
 - Ами жената седя вчера на блога сигурно го е заразила с вирус... - БЕЗ ДА ПРЕДПОЛАГАМ, ЧЕ ТЕ го били направили на бюрото с компютъра и натиснали клавито, което включило камерата и ги записало, честен кръст, после го разбрах, но нали Станчо е висшист, случайно ли е под дръжка в Парламента, веднага схвана метафората, сам си падна , като правителството вчера, доброволно си легна, нема друг начин за такива сами да паднат от власт в условията на представителната демокрация, без някой от техните да им помогне по условие, изприщи се, ококорчи очи, започна да диша дълбоко и се изпружи на килима, без суверенът да го е докосвал, аз де. Кво се пулите,  драги зрители !? Абе Вие не гледате ли Студиото на Тошко Африкански, в което става ясно, че за суверена в БиГе няма нищо по-лошо от модела на Представителната ДемокраЦя, ама изчакайте още  година и тримесеца те да дойдат на власт... Изглежда и други са гледали Студиото на Тошко Африкански щото Правителството на Станчо падна, ма не по волята на суверена, а на нечия ВОЛЯ усетила се  най-сетне, че след година и три месеца няма шанс и за сутерена на Парламента на чалгата, ако сега не сключи чикагското споразумение да представлява Суверена.... А и аз Станчо, не го бях докоснал, нищо, че съм суверена. На своя ВОЛЯ се реши, сам си тупна...

Е тва е, дъщерята пак е изхарчила презервативите  на майка си, досетих се аз докато отивах за чаша вода от кухнята, да го свестявам. На връщане чувам гласа на жена ми "Ох ненаиграл се" и гледам  тя коленичила над него му прави изкуствено дишане, но от погрешната страна.
 
- Жена- викам- объркала си посоката, от погрешната страна му правиш изкуствено дишане... на  Станчо, той припадна.

Жена ми изненадана, до този момент тя не знаеше, че суверенът си е в квартирата, вдигна глава и видя  безмълвния Станчо със затворени очи и бездиханна уста, после пак ме погледна мене. И като ме емна:

-Какво му направи на човека бе, идиот?  Леле, за какъв простак съм се оженила.  Един висшист да имаме в квартала... не ти ли стига, че умори и мене, бре,   та сега  и него да  умориш. Ох, божке ле, за какъв простак съм се оженила... казваше  и майка ми ... взе думата жената и сигурно щеше да стигне до съученичките си и как и те са ме разбрали, що за човек съм, че на мен не може да ми се гласува доверие ...  и добре, че на вратата се позвъни.
Отварям и гледам изчипкана съседката:
-Комшу, забрави си табличката, та реших да ти я донеса - изчурулика тя... може ли да вляза? 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3850620
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031