Потребителски вход

Автор: varg1 Категория: История
Прочетен: 1119 Коментари: 0 Гласове:

Последна промяна: 20.11.2013 00:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 От  дневника на тогавашната осмокласничка можем да разберем как са минавали ученическите дни на тогавашната тийнейджърка, каква музика е харесвала, какви са били бележките и в училище и въобще как е протичал живота на едно младо момиче, навлизащо в своята зряла възраст в годините на зрелия социализъм. Потопете се в школската атмосфера от преди 30 години, чрез думите на едно 15 годишно момиче. Приятно четене!     Януари   6 – Зала „Универсиада” концерт на група Сигнал от 19.30 ч. 9 – Пулсиращи ноти повторение от петък „Любовта не пита” 15 – Раздаване на учебниците, успех 5.60, край на училище 16 – На Варна и Златни Пясъци
17 – Дискотека в хотел „Велико Търново”, на басейн в хотел „Интернационал” 19 – на Планетариума 20 – разходка из Варна, мач 8-5 за ССТ, запознах се със Станимир 21 – в Толбухин, цигари „Бридж” 22 – Куклено шоу, дискотека в ресторанта 23 – Мелодия на годината „Телефонна любов” 24 – ядохме мелба, дискотека в ресторанта на хотел „Интернационал” 29 – изпитаха ме по геометрия 5   Февруари – концерт на Сигнал и Тангра в зала „Универсиада” 7 – концерт на ФСБ 8 – контролно по геометрия 4.50 10 – география 5 11 – на библиотека 12 – на кино „Млада гвардия” от 16 ч. „Човек не съм убивал”
13 – на гости на Елка 16 – руски език 6, татко имаше рожден ден 18 – история 6, Сигнал на запис в „Студио младост” 19 – контролно по алгебра 5.50 24 – английски 6 25 – взех плаката на Сигнал от Клара 27 – на кино „Млада гвардия” от 16 ч. „Ако те има” 28 – по центъра
Март 1 – картички до София Баба Марта 2 – свободен по Трудово 4 – брат ми има рожден ден, става на 8 г. 7 – изпратих телеграма 10 – химия 6. По „Музикална стъблица” казаха, че започва новата обиколка на Сигнал в страната, след концертите в Ловеч и Русе до 20 март ще гостуват и в Толбухин и Варна. 14 – купиха ми обувки 15 – писмо от Мария 18 – разболях се от гнойна ангина и не ходих на училище 20 – оздравях 22 – биология 6

26 – физика 6 28 – получих автограф от Сигнал 15.35 ч. 30 – писах писмо на Сигнал, Марчела имаше рожден ден
  Април 4 – с Люблена и Тончо по центъра 5 – сутринта на библиотека, пуснах пощенската картичка за „Хоризонт за вас и концерт по желание” 6 – прочетох книгата „Алиби” 7 – на кино „Херсон” на „Мярка за неотклонение” от 16 ч. 9 – къпах се, учих 10 – Севда ми донесе плочата на Сигнал от София, слушах я, „Щастливец” в „Хоризонт за вас” 16.42 ч. 11 – англ. ез 6 12 – ходих с Габа по центъра 15 – купиха ми колело
                                                                16 – решавах задачи
Май 1 – на Манифестация, в дядови след обяд 2 – на хижата 3 – български език 6 4 – по трудово кройка на пола 6 – идваха 4 а курс от Икономиката, донесоха 33 карамфила 7 – трудова в училище 8 – Левски Спартак-ЦСКА, абитуриентски бал на икономическия техникум, майка ми донесе афтограф на ФСБ
9 – Маршова песен-Дарини бяха на 1 място 10 – Майка на 20 май заминава за СССР, правих си снимки 11 – ходих в работническата болница, шихме полите 13 – занесох си блузата да се крои и панталона 22 – на рожден ден на Дара, купувах й подарък предния ден 23 – ходих в гората с маминка и дядо 24 – на манифестация, после у дядови, той има рожден ден 70 години, вечерта излизахме с Дара 28 – тръгнах за София, във влака „Щастливец”, „Ела” и „Може би” 29 – във Владови в Горна баня, следобед с Владко на абитуриенти, запознах се с Тони, Божидар, Лорка, Надя, Марина, Гергана, Сашо и много други, пихме кафе 30 – сутринта с Жоро по центъра, видяхме къде живее Румен Спасов от Сигнал, спахме в леля Снежа
Юни 2 – стояхме на пост в училище на паметника на Никола Вапцаров 4 – Ема идва в нас, Илиана има рожден ден 8 – оформиха ме по руски, по морал и право и по история 10 – имахме 2 свободни, по химия ми оставила 6
11 – бяхме следобед на училище, събраха ни бележниците, пяхме в училище 12 – излизахме с Дара в градската градина на младежко увеселение 14 – ходихме във Варна 15 – ВАКАНЦИЯ 20 – майка си дойде от СССР 21 – пуснах колет на Руслана, предложиха Сигнал в „Песни на седмицата” 22 – ходих в училище за дипломите, вуйчови идваха в нас 24 – излизахме с майка по магазините 25 – ходихме на лозето

Юли 6 – ходих в Дубини, а после бяхме по центъра 8 – гледахме филма „Кукла на верига” 10 – с Ема на „Да се влюбиш отново” 13 – правихме гъбки 14 – телеграма за Жеравна 15 – приготвях си багажа, къпах се, гледах „Студио младост” 16 – тръгнахме за Варна, ходихме в татковите братовчедки 17 – на плажа 18 – тръгнах за Жеравна, посрещнаха ме в Котел, играхме на Кент Купе
19 – на Добромерица, на карти 20 – на карти, гледахме „Нана” 21 – на магазина, на карти, на „Извънземни същества в Сен Тропе” 22 – на разходка за гъби, получих от Дара картичка 23 – на язовира за риба, ходихме да гледаме луната 25 – вечерта до Добромерица, а после из село 26 – в дола 27 – на Катунищката чешма 28 – на Аперитива 29 – друсахме сливи, правихме си снимки, вечерта на карти 31 – тръгнахме за Шумен, Дара се върна от екскурзионното
Август 3 – в училище на бригада, след обяд на работа 4 – на работа 7 – тръгнах за бригадата 8 – забава 9 – пуснаха ни вкъщи, вечер на четвърти отряд 10 – на работа 13 – купих си „Диско спектър” има песен на Сигнал 14 – празнувахме юбилея на дядо 80 години 15 – на бригада 17 – на мач Шумен-Хасково 3-1
21 – бяхме в Младежкия дом, вечерта в лагера 23 – на работа 24 – на мач Шумен-Локомотив Сф 3-1 25 – ходихме да караме коли 26 – закриване, забава 27 – пуснаха ни вкъщи

Септември 2 – на „Империята отвръща на удара” 5 – на бригада на ябълки 9 – на манифестация с майка 10 – в гората
14 – не ходих на бригада, Ема дойде 15 – за парите 44 лв. 20 – не бяхме на бригада 24 – забава в Младежкия дом и Диско маратон в Летния театър 25 – с Дара на Художествена самодейност 30 – купиха ми пола

Октомври 1 – Тракия-Шумен 2-2 4 – чистихме в училище, вечерта се разхождахме с Ема и Севда 6 – тръгнахме от Шумен в Търново, Боженци, вечерта в Плевен 7 – разхождах се из Плевен 10 – откривахме учебната година
16 – сутринта на поход, след обед леля Пепа и вуйнини бяха в нас 19 – Сигнал „Думите” 25 – заваля дъжд 27 – ходихме с Ема да се отчитам, имахме 3 часа, купих 2 билета за маратона 29 – сутринта на клетва на Жоро, на обяд във вуйнини

Ноември 2  –      в радиоклуба 3  –   на електротехника 4  -      свободен по география и английски 6 – на рожден ден на Севда
7 – писах за Ахил 9 – купих си обувки, на театър 11 – майка си купи боти 16 – на лабораторно, взех си снимките 17 – в картинната галерия
Декември 4 – Избори 7 – патронен празник, на „Елвис” с Петя 18 – на театър „Архангелите не играят флипер” 25 – празнувахме нова година в студентската дискотека

Тагове:   Шумен,   момиче,   дневник,   15 години,

Гласувай:

Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!