Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2012 22:12 - ТРАНСХУМАНИЗМЪТ И МИЛИТАРИЗАЦИЯТА И ЗНАЧЕНИЕТО ИМ ЗА НОВИЯ СВЕТОВЕН РЕД
Автор: varg1 Категория: История   
Прочетен: 989 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 12.04.2012 22:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Настоящият материал е компилация представляващ преводи от няколко текста хвърлящи светлина предимно върху трансхуманизма и неговото приложение, илюстрирано чрез конкретни примери. Намирам информацията за доста мрачна и тежка, но същевременно важна, защото идеите на това движение и неговата философия на практика са идеите и на Новия Световен Ред и те се imprint-ват в съзнанието ни от десетилетия чрез поп-културата, която е факлоносеца на Тъмната полярност. И тъй като в момента, от всички конспиративни теории съществуващи в пространството, най-вероятната, която се закотвя с всеки изминал ден, е избухването на война, връзките между настоящата тема и реалността ще стават все по-осезаеми с плашещо темпо. Информацията има коварен характер, защото точно както и при всичката друга пропаганда, така и тук, имаме захаросана идея, която на пръв поглед звучи логично и подлъгва много хора, докато под повърхността се крие чистокръвния възглед на НСР за това как точно трябва да изглежда „новия“ свят. Измамно дълги, защото на моменти са трудно смилаеми, долните статии дават базова представа за това какво е трансхуманизма, как той бива промотиран и прокарван концептуално в обществото и как постепенно той става все по-приемлив, което е и целта на елита. Това е актуална и използваема информация, която дори не може да се нарече „теория на конспирацията“, защото е точно пред очите ни, а долната компилация ще ви помогне да започнете да я разпознавате. Накрая, както винаги, има и допълнителни наблюдения, които дават важни следи за окултната и извънземна връзка в цялата тема. – Н.Пропагандата на трансхуманизма и полицейската държава в поп-музиката



Съвременната поп-музика е пълна със символи и послания, целящи да оформят и манипулират съвременната младеж. Отделно от окултния символизъм дискутиран в други статии, посредством музикалните клипове се предават и различни аспекти от дневният ред на елита. Два от тях са трансхуманизмът и прокарването на полицейската държава. Ще разгледаме начинът, по който тези аспекти стават част от изпълненията на Риана, Бионсе, Daddy Yankee и Black Eyed Peas.



Както бе видяно в предишни статии на този сайт, най-големите световни звезди експлоатират общи теми в работата си, просмуквайки поп-културата с набор от символи и ценности. Съдържанието на посланието, изпращано към масите, независимо от музикалния жанр на изпълнителите, свидетелства за влиянието на „висша сила“ върху индустрията. Други статии от този сайт са разгледали начина, по който илюминатският символизъм, базиран на окултизма на тайни общества, е отразен в популярните клипове. Разкриването на свещените символи на елита и правенето на хората по-малко чувствителни към тях, обаче, е само един аспект от плана им. Други аспекти на контрола на илюминати също са отразени в съвременната поп-музика, включително масовият контрол върху съзнанието, трансхуманизмът („роботизацията“ на човешкото тяло) и постепенното въвеждане на една полицейска държава. Посредством новините, филмите и музикалната индустрия, този план е хитро представян на масите, използвайки различни техники. Ако новините плашат хората дотам, че да приемат мерки, ограничаващи личната им свобода поставяйки началото на „нова ера”, то музикалният бизнес свършва същата работа, като го прави да изглежда секси, забавно и модерно. Този облик е предимно насочен към младите, които са много по-податливи да „приемат“ посланието на индустрията.

Основна информация

Ако никога не сте чували за трансхуманизъм или военно положение, предлагам ви първо да се поинтересувате от това, тъй като тук ще предоставя само едно много обобщено обяснение на всяка отделна концепция.
„Трансхуманизмът е международно интелектуално и културно движение, подкрепящо използването на наука и технологии за усъвършенстване на човешките психически и физически характеристики и способности. Движението счита различни човешки състояния като инвалидност, страдание, болести, остаряване и естествена смърт за ненужни и нежелани. Трансхуманистите се обръщат към биотехнологиите и към други новопоявяващи се технологии за тези цели. Опасностите, както и ползите, също се вземат под внимание от трансхуманисткото движение.

Терминът „трансхуманизъм“ се означава със символите „H+“ или „h+“ и често e смятан за синоним на „подобрение на човека“. Въпреки че първата известна употреба на термина датира от 1957 г., съвременното значение е продукт на 80-те, когато футуристите в САЩ започват да организират това, което оттогава е прераснало в трансхуманистично движение. Трансхуманистите предричат, че хората евентуално ще могат да се трансформират в същества с толкова големи възможности, че ще носят наименованието „след-хора“ (post-humans). Респективно трансхуманизмът понякога е отнасян като „постхуманизъм“ или форма на трансформационен активизъм, повлиян от постхуманистични идеали.

Визията на трансхуманистите за бъдещо трансформирано човечество е привличала много поддръжници и противници с широк набор гледни точки. Трансхуманизмът е описан от критика Франсис Фукуяма, като най-опасната идея на света, докато един защитник, Роналд Бейли, се противопоставя като казва, че това е „движението, което обединява най-дръзките, най-смелите, най-фантастичните и идеалистични стремежи на човечеството“.“



Това, което почти никога не се споменава, е фактът, че тези технологични „подобрения“ ще бъдат извън обсега на обикновения човек. Огромната цена на тези научни открития ще ги направи достъпни само за подбран елит. Докато обикновеният човек е принуден да търси препитание в генетично модифицирани, химически изменени и дори отровни храни, елитът се опитва да постигне безсмъртие чрез науката. Дори ако масите нямат достъп до тези открития, масмедиите представят трансхуманизма като готин, желан и в крайна сметка – приемлив.

„Трансхуманизмът е международно интелектуално и културно движение, подкрепящо използването на наука и технологии за усъвършенстване на човешките психически и физически характеристики и способности. Движението счита различни човешки състояния като инвалидност, страдание, болести, остаряване и естествена смърт за ненужни и нежелани. Трансхуманистите се обръщат към биотехнологиите и към други новопоявяващи се технологии за тези цели. Опасностите, както и ползите, също се вземат под внимание от трансхуманисткото движение.

Терминът „трансхуманизъм“ се означава със символите „H+“ или „h+“ и често e смятан за синоним на „подобрение на човека“. Въпреки че първата известна употреба на термина датира от 1957 г., съвременното значение е продукт на 80-те, когато футуристите в САЩ започват да организират това, което оттогава е прераснало в трансхуманистично движение. Трансхуманистите предричат, че хората евентуално ще могат да се трансформират в същества с толкова големи възможности, че ще носят наименованието „след-хора“ (post-humans). Респективно трансхуманизмът понякога е отнасян като „постхуманизъм“ или форма на трансформационен активизъм, повлиян от постхуманистични идеали.

Визията на трансхуманистите за бъдещо трансформирано човечество е привличала много поддръжници и противници с широк набор гледни точки. Трансхуманизмът е описан от критика Франсис Фукуяма, като най-опасната идея на света, докато един защитник, Роналд Бейли, се противопоставя като казва, че това е „движението, което обединява най-дръзките, най-смелите, най-фантастичните и идеалистични стремежи на човечеството“.“



Това, което почти никога не се споменава, е фактът, че тези технологични „подобрения“ ще бъдат извън обсега на обикновения човек. Огромната цена на тези научни открития ще ги направи достъпни само за подбран елит. Докато обикновеният човек е принуден да търси препитание в генетично модифицирани, химически изменени и дори отровни храни, елитът се опитва да постигне безсмъртие чрез науката. Дори ако масите нямат достъп до тези открития, масмедиите представят трансхуманизма като готин, желан и в крайна сметка – приемлив.

Полицейска държава

„The Patriot Act“ (приет след 11.09.01 г. в САЩ, който на практика премахна всички конституционни права на гражданите – бел. ред.) на Джордж Буш позволи на американското правителство да разшири наблюдението над своите гражданите, независимо дали това са телефонни обаждания, електронни писма или физически движения. Също така, той даде на правителството почти неограничена власт да арестува, задържа, претърсва и конфискува. Доналд Е. Уайкс, професор по право в Правния факултет на Университета в Джорджия, описва последната концепция така:



„Искам тук да разгледам един-единствен параграф от американският Patriot Act – параграф 213, определено една от най-зловещите клаузи на този чудовищен закон.

Меко казано, това прикрива огромната значимост на клаузата; секция 213 гласи, че по отношение на постановленията за федерално издирване „всички необходими предизвестия ... които е необходимо да се представят, могат да бъдат забавени, ако ... [1] съдът намира основателна причина да вярва, че предоставянето на незабавно уведомяване за изпълнението на постановлението може да има обратен резултат...; [2] постановлението забранява конфискуването на всяко материално имущество … освен когато съдът намира разумна необходимост за конфискацията; и [3] указът постановява предоставянето на такова уведомление в рамките на разумен период от неговото изпълнение, който период може да бъде продължен след това от съда при представяне на основателна причина.“

Параграф 213 може да бъде изразен в Оруелска терминология, но няма съмнение каква е целта му.

Параграф 213 е първият закон влязъл в сила в историята на американската криминология, който конкретно оторизира напълно нова форма на заповеди за обиск – това което правните специалисти наричат „постановлението за промъкване и дебнене“ (наричано още закон за тайно или нелегално влизане). Законът за претърсване с промъкване и дебнене оторизира полицията да приложи физическо нахлуване в частна собственост, без разрешението или знанието на собственика или живущия; накратко, подобно нахлуване изисква влизане с взлом.“ – Доналд Е. Уайкс, Списание Flagpole, септември 2002 г.



Последващи актове още повече са ограничили гражданските свободи на жителите чрез позволяване на правителството да обявява всеки американец за „терорист“ с малки или никакви доказателства. Правителството може също така да обяви военно положение при минимална или без причина.



„Законът за Оторизиране на Отбраната от 2006 г. на Джон У. Уорнър, „носещ името на дългогодишния председател на Комитета на Въоръжените Служби от Вирджиния“, е бил подписан на 17 октомври 2006 г. от президента Джордж У. Буш. Законът има „провокативна клауза наречена „Използване на въоръжените сили в сериозни обществени извънредни ситуации“, основната идея на която „изглежда е да се даде на федералното правителство далеч по-голяма свобода в координиране на действията при подобни на [урагана] Катрина бедствия (...)“ – Джеф Стайн, Редактор на (CQ) на Национална сигурност, 1 декември, 2006 г.



„Но при по-внимателно вглеждане, изказът също променя двувековният „Закон за въстанията“, който Конгресът прокарва през 1807 г., за да ограничи властта на президента да разполага войски на територията на САЩ ... „да потисне във всеки щат всяко въстание, домашно насилие, незаконно организиране на войски или конспирация“, пише Щайн.



„Но измененият закон отнема ограничението и „според критиците, той е формула за злодеяния на изпълнителите“, пише Щайн, като „новият изказ добавя „природно бедствие, епидемия или други сериозни заплахи за общественото здраве, терористична атака или инцидент„ към списъка с условия, позволяващи на президента да поеме местната власт – особено „ако домашното насилие е достигнало до такава степен, че законно установена власт на щата не е в състояние да поддържа обществения ред“.“



„Един от малкото, които се оплакват, сенатор Патрик Лийхи, предупреди, че мярката на практика приканва Белият дом да обяви федерално военно положение. ... Това „нарушава сериозните и дългогодишни устави „possecomitatus“ (PosseComitatusAct – федерален закон, приет през 1878 г., имащ за цел ограничаване властта на местните правителства да използват военна сила за прилагане на законите на територията. – бел. ред.), които ограничават участието на военните в правоприлагането, като по този начин улеснява президента да обяви военно положение“, казва той в забележки, представени на Архива на Конгреса на 29 септември“.“ – Източник



Ще разгледаме как тези концепции са хитро внедрени в поп-музиката, за да се създаде специфичен климат в колективното съзнание.



„Hard“ на Риана и изпълнението й на Американските Музикални Награди

Предишни статии на сайта на vigilantcitizen разглеждат окултният или насочен към контрола на съзнанието символизъм открит в клиповете „Umbrella“, „Disturbia“ и „Russian Roulette“. Напълно включвайки в себе си плана на илюминати, песента на Риана „Hard“ инкорпорира елемента на военна/полицейска държава.

На хип-хоп жаргон терминът „hard“ обикновено се отнася за някого, който е улично-обигран, смел, бунтарски настроен и който твърдо „не е приятел с полицията“. Клипът трансформира термина във военен контекст. Във военното видео участват група униформени мъже, танцуващи под заповедите на „Генерал Риана“. Изминахме доста път след клипа на Public Enemy – „Fight the Power“ (Бори се срещу властта)..., сега е „Подчини се на властта“. Всички тези военни и диктаторски образи са смесени със секси движенията и облекло на Риана, призовавайки към най-първичния инстинкт на масите: секса. Това генерира у зрителя подсъзнателно позитивно отношение към този иначе ужасяващ фон. Имам предвид – кой иска да е на бойното поле? Не и хора, които някога са били там, това е дяволски сигурно.

Как стана така, че оръжията винаги са били цензурирани в музикалните клипове (особено рап), до съвсем скоро? Да не би да са приемливи само когато се използват за промотиране на войната и полицейската държава?
Изпълнението й на Американските музикални награди през 2009 г. също съдържа огромно количество забележителни елементи. Въвеждащият видеоклип е обезпокоително представяне на дехуманизацията и контрола над съзнанието, воден от „правителство в сянка“. Риана е киборг, програмиран чрез имплантиране на микрочип в тялото й [някой да се сеща за RFID? (Radio Frequency Identification – радиочестотна идентификация, вече широко използвана технология в нашето ежедневие. – бел. ред.)]. Обърнете внимание на неясния образ на тези, извършващи операцията.
По време на изпълнението си тя е заобиколена от танцьори, носещи военни каски и размахващи оръжия наоколо.
Изпълнението на Бионсе на наградите Грами
Бионсе излиза на сцената с група мъже, носещи екипировка, която полицията обикновено използва при потушаване на бунтове или други обществени безредици. Какво правят те в изпълнението на Бионсе? Допринасят за насищането на поп-културата с изображения на полицейщина.
Дали американската публика бива подготвяна психически за военно положение? Но това е невъзможно, Бионсе е такова добро момиче... о, почакайте:

Изпълнението на Daddy Yankee на наградите „Premio Lo Nuestro“, 2010 г.

Суперзвездата на регетона Daddy Yankee вероятно е бил избран да промотира дневния ред на латиноамериканската общност. Изпълнението му на наградите „Premio Lo Nuestro“ в Маями има перфектен илюминатски облик. В началото е показана снимка на звездата, поставена под масонски пергел.
Daddy Yankee е заобиколен от танцьори, наподобяващи роботизирани кибер-полицаи/войници. Името на последният му сингъл е „Descontrol“, което означава „губиш контрол“. Интересно.
Клипът на The Black Eyed Peas „Imma Be Rocking that Body“

Този дълъг клип разглежда изцяло сливането на хората и роботите, което, както по-горе се вижда, е крайната цел на трансхуманизма. Клипът започва с Фърги, която казва „Ние не сме роботи!“... само за да я видим как по-късно се превръща в полуробот, стрелящ с оръжие, което възбужда непреодолима нужда да започнат да танцуват.

Will.I.Am започва своя куплет, казвайки „Аз ще бъда подобрен нов негър“, което в общи линии обобщава философията на трансхуманистите.
В края на клипа, Фърги се буди от своя „сън“. Със сигурност беше яко да си робот, нали?
В заключение

Статиите в този сайт са се фокусирали предимно върху окултния символизъм открит в музикалните клипове. Има, обаче, и други аспекти на дневния ред на илюминати, които се срещат в поп-културата. Трансхуманизмът и основаването на военна държава са две цели, които бавно, но сигурно, биват завършвани с малко или никакъв обществен отзвук. Филмите, видео-игрите и музикалната индустрия вършат работата по воденето на колективното съзнание на масите в посока към новата ера, чрез насищане на въздуха с тези концепции. Роботизирането, както го наричат някои наблюдатели, е сложна част от музикалната индустрия в продължение на години и примерите за това са прекалено много за изброяване. Темата за „подобрения човек“ посредством роботизацията му е експлоатирана от повечето съвременни международни звезди. Има разлика между „тенденция“ и „дневен ред“.

Елементът на военна държава, открит в клипове и изпълнения, е сравнително нов, но също толкова, ако не и повече, притеснителен. Музиката винаги е била средство за лечение, освобождение и независимост. Като разглеждаме музикалната продукция в последните години, си задаваме въпроса има ли вероятност тя да е била превзета от всенатрапващият се елит? Замислете се кой притежава звукозаписните компании. 



Гласувай:
6
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. varg1 - Повечето хора са като излезли от ...
13.04.2012 11:39
Повечето хора са като излезли от конвейер.Независимо от това каква раса са какъв език говорят и т.н.Човекът се превърна в един продукт,които може да бъде моделиран.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14599116
Постинги: 16922
Коментари: 9168
Гласове: 68100
Архив
Календар
«  Август, 2020  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31