Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2020 21:20 - Какво е било по време на БКП?
Автор: miri479 Категория: Други   
Прочетен: 4939 Коментари: 40 Гласове:
13

Последна промяна: 26.07.2020 01:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Аз лично не помня, но съм чувала и чела разкази от очевидци… Помня само, че ни проверяваха на входа на училището, изгладена ли ни е пионерската връзка… Моля ципури, пардон Секири да не четат…  50 минуса за една вечер си е сериозно постижение, дори  за хора пропуснали да си пият хапчетата  :) 

Поне да изяснят на онези останали без лекарства, за какво пишат минуси, на хора без модерация!

 Та, да си довърша мисълта, по времето на БКП са пребивали, изтезавали и убивали хора, без да им дадат възможност да се жалват по медиите от това, или онова… По времето на БКП са криели истината за Чернобил, благодарение на което, раковите заболявания са в пик . Това ли предпочитате, протестиращи младежи, или маски, наложени в затворени помещения… И да ви питам, като протестирате, давате ли алтернатива: Корнелия,  Доган, Марешки, Патриоти? АКО НЕ - КАКВО?

А по времето на БСП вече имам някакъв спомен - ненормална инфлация, режим на тока, купонна система, фалиране на банки, благодарение на което, скътаваните цял живот пари за апартамент, кола или образование се превръщаха за обикновените хора  в една дамска чанта… Чувахме за куфарчетата с пари, които привилегированите изнасяха от България и много други неща…

Сега малко лично - по времето на мутробарока, аз бях в елитна паралелка, където си бях извоювала мястото честно, с изпит… Децата на бившите мутри, (извинете, партийни величия, имам предвид), бяха изключително самонадеяни и тормозеха деца като мен, които не бяха такива, учителите го виждаха, но си мълчаха…  Аз пак се отървах леко, само с психически травми и няколко временни синини, но един мой съученик остана без преден зъб, примерно… И никой не беше наказан… Вероятно това искате за вашите наследници  :) …

Някои  сигурно ще отрекат фактите, но Вие, които си рискувате живота за хората , дето само си философстват по интернет, се замислете и попрочетете това-онова… Не ми цитирайте празни и напълно безсмислени лозунги:  „Искаме това, искаме онова…“ И аз го искам, повярвайте ми… Но трябва да имате ясни идеи, как да се постигне… Не става с клиширани  изречения, продиктувани ви отнякъде…

Сега си чакам минусчета от комунягите, много ме кефят, лек ден:)…

П.п. По времето на социализма, за такъв текст, можеше да ме хвърлят на прасетата, сега най-много някой-друг минус от хора, за чието мнение не ми пука:)…

 



Тагове:   БСП,   манипулация,   протести,


Гласувай:
13



1. missana - Браво и за смелостта и за точния постинг!
25.07.2020 22:43
Аз съм живял по времето на комунизма и помня всеки детайл от това ненормално и психарско време. Това беше най-голямата отврат в живота ми. Ако не беше паднал Живковият режим, животът ми щеше да премине като кошмар. Слава богу, че демокрацията най-после дойде. Милиарди да ми дават и да ми върнат младостта, пак не искам да се върна в това мрачно комунистическо време. За това за мен е абсолютно неразбираем протестът на някои млади хора понастоящем. Кого искат да качат на власт - БСП и турците - тези два изедника на българския народ? Но древните са казали - внимавай какво си пожелаваш, за да не ти се сбъдне!
цитирай
2. nkf - Ей сега, ако с епояви някой другар, ...
25.07.2020 22:44
Ей сега, ако с епояви някой другар, ще обясни, че по времето на влашкия циганин Тодор Живков -непрежалима легенда за другариата, баничката е била 5 стотинки, а билетчето за автобуса 6 и здравеопазването, и образованието - безплатни. А, ако решиш да чуеш "тежката" артилерия, интелектуалното /и физическо/ джудже Иво-дебила-Христов, той би ти разказал как до 1989 г. социалистическа България била в топ 20 на световно развитите държави, нищо, че си живеехме в битова мизерия, с липса на елементарни неща.
цитирай
3. miri479 - Благодаря, missana,
25.07.2020 23:05
аз също живях по времето на така нареченият СОЦ, но бях твърде малка, за да осъзная за какво става въпрос... Сега го разбирам и не мога да скрия възмущението си... Да, така е, да внимаваме какво си пожелаваме!
цитирай
4. missana - Радвам се, че сме на едно и също мнение по един толкова важен въпрос -
25.07.2020 23:16
miri479 написа:
Благодаря, missana, аз също живях по времето на така нареченият СОЦ, но бях твърде малка, за да осъзная за какво става въпрос... Сега го разбирам и не мога да скрия възмущението си... Да, така е, да внимаваме какво си пожелаваме!


бъдещето на нацията!
цитирай
5. miri479 - Здравей, nkf,
25.07.2020 23:20
Да, почти сигурна съм, че ще се появи :)... Всеки ден слушам подобни неща и не мога да убедя опонентите си в противното ... Това е положението... Напълно споделям написаното от теб...
цитирай
6. nkf - Да, почти сигурна съм, че ще се появи ...
25.07.2020 23:25
miri479 написа:
Да, почти сигурна съм, че ще се появи :)... Всеки ден слушам подобни неща и не мога да убедя опонентите си в противното ... Това е положението... Напълно споделям написаното от теб...

Не можеш да ги убедиш, тъй като реално ти не попадаш в условия на аргументиран разговор с разумен и нравствен човек, а с полу-човешки дегенерати, тежко осакатени от болшевизма. С тези твари е невъзможно да се говори на никакво ниво - те просто не зачитат нито факти, нито нищо. В блога е пълно с такива шизофреници.
цитирай
7. miri479 - здравей и благодаря, missana,
25.07.2020 23:26
Лека и вдъхновена седмица ти пожелавам!
цитирай
8. miri479 - nkf,
25.07.2020 23:38
съзнанието им е било твърде дълго промивано, затова аз лично не ги съдя много строго, но си прав, лека вечер :)
цитирай
9. getmans1 - Радвай се на тези минуси, аз ги въ...
26.07.2020 00:07
Радвай се на тези минуси, аз ги възприемам за десет плюса и доста пъти съм им го писал и благодарил ... но са останали неколцина които все още ме минусват още като ме видят дори и без да прочетет за какво става въпрос ...

Каквото и да става още много неща ще научиш за онова БЕЗВРЕМИЕ нещата все още няма да станат като „щрак„ с пръсти.
цитирай
10. billiana - Здравей!
26.07.2020 00:44
Аз ще ти кажа какво беше. Първата ми заплата като дет.учителка беше 68 лева. С парите си купих една разтегателна маса за спомен. И от заплатата ми не остана нищо. Бях на издръжката на майка ми, но си имах спомен.:) По-късно пенсията на майка ми беше 23 лева и 0.23 стотинки. И бяхме пак бедни. Наистина продуктите бяха по- евтини, но заплатите на обикновените хора бяха мизерни. Бяха добре по-равните. Знаем кои са. В тъкачна фабрика жените работеха за 30 лева заплата и сега имат голям стаж, но ниски пенсии.
цитирай
11. krumbelosvet - Mило дете miri479,
26.07.2020 06:14
ПРЕДИ властта на БКП знаете ли нещо, мило дете? Нещо за заклан законен премиер, например. За удушени и разстреляни поети? За разстреляни ДЕЦА? За отрязани глави? Плюс 50000лв награда за глва? Плюс англо-американски бомбардировки, плюс избухващи англо-американски игрчки за ОСАКАТЯВАНЕ на български деца? И това не е пълният списък на ЗВЕРСТВАТА, предизвикали ЧИСТКАТА на зверовете.
Не, вас са ви принуждавали да си гладите връзката.
А че след 10-ти, СЛЕД, след, С Л Е Д вносната цветна революция, чиято възпитаничка сте, България остана без промишленост, земеделие, армия? Че се върна неграмотността, туберкулозата, че процъфтя НАРКОМАНИЯТА, проституцията, ЕМИГРАЦИЯТА, след, СЛЕД, С Л Е Д 10-ти и подскачащите митинги, подгрявани и подлудени ПСИХОТРОННО, мило дете на вносната либерастия?
цитирай
12. germantiger - а не ве
26.07.2020 07:54
ей кавал - дърт капут

проблема не е кой колко и кога е убил, не е това проблема с вас идиотите

разбира се, че "ние" сме избили повече от вас и съм ти казвал,че съм горд с дядо му утрепал няколко руснака, не бери грижа, ние и в това сме ви били

но не е това проблема с вашето управление

ПРОБЛЕМА Е ЧЕ БЯХТЕ СКАПАНИ, НЕКАДЪРНИЦИ

теклевизорите ви бяха скапани, автомобилите ви бяха скапани, техниката ви беше боклук, даже танковете ви бяха лайна и винаги са били

проблема с вас е че сте скапаняци, че ги неможете повече нещата от запада

поне "моя проблем" с вас е такъв - че сте под титаните, под гениите, че обикноявено не ставате

защаото москвича не е мерцедес и зазката не е бмв

ето това е проблема с вас, че сте нива под онези от запад които мразите и винаги сте били
цитирай
13. germantiger - повтарям с пример
26.07.2020 07:59
аз нямам проблем с това кой на кого,кога и колко е избил - всички са го правили

проблема с вас е че правите малко качество

проблема с вас е че запада правеше качество често пъти нива над вас

проблема с вас е че аз 1 фриц падаха по 6 от вашите

не ставате, не ги можете нещата, по-малко ги можете, не знаете в дълбочина, рядко знаете

не правите качество, мачкате хората, ликвидирате другомсилието, често пъти сте тъпаци

ето това е проблема с вас - 1 фриц качество сваля по 6 от вашето некачество

не мога да бъда вас, не искам да бъда вас и се отвращавам от неможещи непрофесионали

при вас иамше 30% професионализъм и 70% боклук, при запада беше обратното

......

сега вече касто го изтъпяха запада, като го ликвидирате демографски вие мигрантите, сега вече може след 50 години да сте над него,тогава може и да дойде вашето време

знам че е кофти да ти го пиша но това еистината

сега вече либералните комуняги и левичарски христоси като са ебали майката на белия мъж на запад - е това ви е шанса

иначе исторически винаги сте били подкачество

едва ли ще ме разбереш,но ме боли фара/кура дакли ще вденеш дърт педал
цитирай
14. germantiger - финално
26.07.2020 08:07
а сега ме докладвай за да ми направят банн

побнеже ти си топач, типичен руски комуняга от едно време

ухо, топач, чикиджия с други думи, мъж йок, мъж не си

ти си кавал както описах защото

искаш да ти стоят коментарите при другите

но сам триеш коментари на блогъри без да имат дума при теб

топиш и докладваш на модератори и админ, но аз теб никога не съм те топил и докладвал

щото аз съм мъж марципане, а ти си захарно петле

щото ако хора като мен имат власт вие ще останете живи все пак

обаче духачи като теб ако имат власт - таквиа като мен няма да останат живи

аз добре знам каква измет сте, идеално знам какви мишоци сте - мършооо
цитирай
15. germantiger - баш финално
26.07.2020 08:12
и няма да ревеш кой кога убил кого

щото вие направихте народен съд и убвахте в лагери

НО СЕЛД 10 НОЕМВРИ НИТО ЕДИН ОТ ВАС НЕ БЕШЕ ЕКЗЕКУТИРАН

А ТРЯБВАШЕ ЗАТВОР И СМЪРТ ЗА ГАЗДОВЦИ, МИТЬО ГЕАСТАПОТО

трябваше съд и смърт за убийците от вас давали хора на прасетата в белене и лагери

след 10 ноември никой от вас не бешпе наказан - такаче не реви

защото вие убихте и мъстихте, но след и на вас никой не отмъсти и не уби

целувай крака не ръка мършоооооо и се замисли - щото съм прав - винаги съм прав

въпреки пусувните, въпреки лексиката, въпреки фрагментарността... страшното е че съм 100% прав
цитирай
16. miri479 - Радвам им се
26.07.2020 10:38
. getmans1 - Радвай се на тези минуси, аз ги въ...
00:07
Радвай се на тези минуси, аз ги възприемам за десет плюса и доста пъти съм им го писал и благодарил ... но са останали неколцина които все още ме минусват още като ме видят дори и без да прочетет за какво става въпрос ...

Каквото и да става още много неща ще научиш за онова БЕЗВРЕМИЕ нещата все още няма да станат като „щрак„ с пръсти.
цитирай
Само не разбрах какво им пречеше поста за Побититие камъни, за музика и други подобни, иначе за тоя им предлагам да се постараят и да минусират от всичките си профили, не само от един :)
цитирай
17. анонимен - Не обръщай внимание на минусите на ...
26.07.2020 10:45
Не обръщай внимание на минусите на Секирата- нея я хапе щъркелът.
Поздрави, Мири. :)
цитирай
18. miri479 - Здравей, Bilqna
26.07.2020 10:47
Благодаря ти за споделеното, напълно те разбирам и е вярно, моите родители като счетоводители също вземаха много ниски заплати.
цитирай
19. анонимен - Не обръщай внимание на минусите на ...
26.07.2020 10:49
Не обръщай внимание на минусите на Секирата- нея я хапе щъркелът.
Поздрави, Мири. :)
цитирай
20. анонимен - Не обръщай внимание на минусите на ...
26.07.2020 10:49
Не обръщай внимание на минусите на Секирата- нея я хапе щъркелът.
Поздрави, Мири. :)
цитирай
21. miri479 - krumbelosvet,
26.07.2020 11:05
учила съм история, знам фактите, които ми изброявате... Не е проблема в гладенето на връзката, проблема е в хората, осъдени без съд, измъчвани по лагери, репресии към цялото им семейства... И през СОЦ-а е имало тормоз над творци... Знаете ли например съдбата на Талев... Но не искам да влизам в спор с вас, Вие си имате Вашите разбирания, имате право на мнение, разбира се - по времето на СОЦ-а нямаше такава опция - да се изслушват мислещите различно... Те бяха в лагери и нямаха достъп до медиите, това поне няма да отречете...
цитирай
22. miri479 - Здравей, Митак,
26.07.2020 11:19
Съгласна съм с повечето от написаното от теб - без частта с екзекуциите, но съд трябваше да има... А че москвича не е мерцедес и за него трябваше да се чака с години, това няма кой да го отрече... Само ще те помоля, да няма лични квалификации към други блогъри, колкото и да мисли различно от мен, аз крумбелосвет донякъде го уважавам, дори и само заради възрастта му... Той спори емоционално, но все пак спазва добрия тон... Та те така, Митак, хубав ден :)
цитирай
23. miri479 - Здравей, Valdor,
26.07.2020 11:24
ново 20 - сега пък ме изкара клонинг на planinitevbalgaria... А как пътуваме в различни краища на страната - вероятно ще да е някаква разработка на... извънземните :)
Поздрави и весело лято:)...
цитирай
24. krumbelosvet - Ще отрека, мило дете.
26.07.2020 11:25
Но ваш приятел е един САДИСТ и ЯРОСТЕН Б Ъ Л Г А Р О Ф О Б - гергер. Вие него разбирате, мене не. Оти сега пропагандата такива възпитава.
Жестокостта СЛИД 9-ти, не мож ли си обясни с жектокостта ПРЕДИ 9-ти?
Зле си учило история.
България тръгва по пътя на ГРАЖДАНСКИ войни и национални КАТАСТРОФИ със Стефчо Стамболов, авторът на ПЪРВИТЕ политически побоища и убийства след Освобождението. И тоя жалък грандоман, убиец, крадец и негодяй е ЗНАМЕ на нашите психо-десни до днес.
цитирай
25. miri479 - И Вас, krumbelosvet,
26.07.2020 11:45
ще помоля, без лични квалификации, Митака не е нито е нито садист, нито българофоб и няма да позволя да го обиждате под мои постинги. Спорете с аргументи, не с лични обиди! Учих история, подложена на постоянен психически и физически тормоз от децата на бивши партийни величия, може и да не съм я научила много добре... Ако обидите още веднъж ГТ, ще трия! Лек ден!
цитирай
26. germantiger - :)
26.07.2020 13:42
честно казано моите коментари надминават в пъти по идиотия коментарите на крумбелосвет

така-че в лексика и цинизми аз наистина съм по-виновен от него

поемам ангажимента под твоя постинг и постинги в бъдеще повече да не обиждам друг блогър и надявам се да си спазя ангажимента дори да ми е трудно :)

дори да изтриеш моите и неговия последен коментар - проблем няма, защото много се бях разпсувал

ПС
аз за разлика от другарите или вярващите - мога да се извиня и съзнавам грешките си

другарите и вярващите в нещо не могат това

та в случая аз съм по-грешен от другаря дедо
цитирай
27. miri479 - Благодря за разбирането, Митак :),
26.07.2020 19:22
аз също не винаги успявам да се въздържам, но имам способността да се извинявам за грешките си, нищо, че съм вярваща:)... За другарите е ясно, те са съвсем друга бира:)...
цитирай
28. germantiger - +
27.07.2020 04:56
неправилно съм се изразил за вярващите

теб не те имам за вярваща от типа - надъхано повярвали в нечий Бог

ти си нормален човек с усещане за себе си в Християнство, по този начин вярваща

има едни други вярващи, които са наясно с всичко в космоса, Бога им никога не греши, имат отговор за всичко и не приемат никакви аргументи

не си от тях, а аз за тях думах :)
цитирай
29. miri479 - Добро утро, Митак,
27.07.2020 08:25
да, съгласна съм, че има и такива, радвам се,че според теб не съм от тях :) Хубав ден :)... Аз отивам да скачам от скалите :)
цитирай
30. germantiger - мило дете
27.07.2020 15:54
обаче това обръщение на дедо - мило дете към теб много ми харесва

та мило дете ;) мило звучи, нека не отричаме :) наистина
цитирай
31. miri479 - е, мило звучи наистина,
27.07.2020 18:39
ама аз вече съм на 40, уви:)
цитирай
32. germantiger - а не ве
27.07.2020 18:53
всъщност идеята при него е пренебрежително отношение под сладка маска

един вид ти нищо не знаеш и не ти е ясно, а той червения дедо ще ти обясни

значи да му изгладиш една червена ризка и от утре господин веско/круме ;)
цитирай
33. miri479 - Xa-xa-xa, май
27.07.2020 19:56
си прав, според него аз съм напълно невежа, какво да се прави... Аз не исках да пиша подобни постинги, но една негова съмишленица ме предизвика и ще има още такива, само за да ги дразня ;)... Ако знаеш колко усилия ми коства снимката на Побитите камъни, само и само да я покажа на другите, аз си виждах пейзажа добре, обаче слънцето беше в контра, ама... Тъпанарка съм си, качих се на един камък, да снимам... Повече туристически постинги от мен няма да има, щом ще си рискувам живота, за да ми пишат минуси;)
цитирай
34. barin - Здравей, Мири. Помня времето на ...
29.07.2020 13:00
Здравей, Мири. Помня времето на комунизма. Животът ми изглеждаше по-спокойно, но и по-скучен. Като сравнявам предпочитам сегашното време. Преди бяхме по-ограничени и други избираха съдбата ни. Имам познати, които заради проблеми на родителите им на политическа основа не им разрешиха да следват.
Поздрави!
цитирай
35. miri479 - Здравей, Барин,
29.07.2020 16:12
Да, прав си, напълно съм съгласна, че сегашното време е по-интересно и че е е имало хора, които не са могли да следват, заради репресии към родителите им, това е тъжно. Поздрави!

цитирай
36. barin - Аз лично не съм бил засегнат, но и не ...
29.07.2020 16:14
Аз лично не съм бил засегнат, но и не съм се облагодетелствал. Никъде не са ме лансирали, дори съм се отказал от някои неща в името на други.
цитирай
37. miri479 - Поздрави за това,
29.07.2020 16:24
хубаво е, че има и хора като теб!
цитирай
38. nkf - ПРЕДИ властта на БКП знаете ли нещо, ...
30.07.2020 13:10
krumbelosvet написа:
ПРЕДИ властта на БКП знаете ли нещо, мило дете? Нещо за заклан законен премиер, например. За удушени и разстреляни поети? За разстреляни ДЕЦА? За отрязани глави? Плюс 50000лв награда за глва? Плюс англо-американски бомбардировки, плюс избухващи англо-американски игрчки за ОСАКАТЯВАНЕ на български деца? И това не е пълният списък на ЗВЕРСТВАТА, предизвикали ЧИСТКАТА на зверовете.
Не, вас са ви принуждавали да си гладите връзката.
А че след 10-ти, СЛЕД, след, С Л Е Д вносната цветна революция, чиято възпитаничка сте, България остана без промишленост, земеделие, армия? Че се върна неграмотността, туберкулозата, че процъфтя НАРКОМАНИЯТА, проституцията, ЕМИГРАЦИЯТА, след, СЛЕД, С Л Е Д 10-ти и подскачащите митинги, подгрявани и подлудени ПСИХОТРОННО, мило дете на вносната либерастия?

Ето, комунистическият мръсник и нищожество веднага е цъфнало да лъже по най-безогледен и долнопробен начин.
цитирай
39. miri479 - nkf, аз мисля, че той вярва
30.07.2020 23:31
в това, което пише и не е умишлена лъжа...
цитирай
40. nkf - в това, което пише и не е умишлена ...
31.07.2020 14:37
miri479 написа:
в това, което пише и не е умишлена лъжа...

Ако вярва-значи е дебил. Обаче той не вярва, става дума за друго. Тези, като тоя, са мръсници от такъв калибър, че самото им съществуване е унизително за човека въобще.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miri479
Категория: Забавление
Прочетен: 555859
Постинги: 237
Коментари: 1252
Гласове: 5763
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031