Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2020 22:32 - Живеем в държава
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 233 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 25.02.2020 22:59


 в която никога човек не знае, какво може да му се случи.
Искам да споделя с вас днешното си преживяване..
Отидох на работа в офиса, свърших си бързо задачките и към 12 и 15ч. реших да мина през фантастико да напазарувам и да се прибера в къщи.
Влизам в магазина, взимам си количка, слагам си дамската чанта вътре и започвам да обикалям..Купих банани 3кг., котешка тоалетна, едно пиле, пуканки и три пилешки пържолки, но те бяха последни. Сложила съм ги между чантата и стената на количката..на касата обаче при изваждането на портмонето чантата се е отворила и е закрила пакета с пържолите..Плащам аз и отивам да оставя количката. Излязох навън и някакъв гологлав със скъсани дънки идва и ми вика..касов контрол. Викам му ок, като мислех че е някаква рутинна проверка..намерих касовата бележка, давам му я..а той ми вика Г-жо вие откраднахте! Аз в шах..как така..и започнахме проверка и вярно пилешките пържоли не бяха маркирани. Извиних му се, казах че просто не съм разбрала, плащам ги веднага, даже му давах пари. Ообаачеее..какво става. Господина каза че няма да стане така, и минаваме процедура..А сега де, какво е това?!
Баси процедурата..
Заведеме при управителката, тъкмо се канех да и обясня, а тя му каза, пускай я за процедура. Продължавах да недоумявам какво е това.
Боже..първо се изсипаха някаква от СОТ, да ме "пазят". Така и не разбрах обаче от какво. После дойдоха полицаи и единия ми вика..по процедура трябва да ви задържим 24 часа...Баси процедурата! За какво бе..за какво ще ме задържате? Че съм се разсеяла? Нито пържолите са намерени в мен..джоб или каквото и да е, нито в чантата ми, а отстрани...такава ли е процедурата за това??? Минах през касата, касиерката е гледала, количките са с дупки..защо не е видяла. Извиних се за разсеяността ми, исках да си платя..
Добре..ще пиша само обяснения. Баси. И това преживях, да пиша обяснения. Писах. Написах, че има камери да проследят, да видят..
А касовият контрол не ми се представи, после исках да му узная името, отначало не искаше да ми го казва, ама аз съзирах единия полицай, че той отказва да ми се представи. Е, начих му името..и това всичкото 3 часа!
Така..и цялата тази дандания за 4.77лв. и оставете другото ами накрая ми ги взеха и даже без пържоли си останах!!! А исках да си ги платя..
А на полицая му казах, аз, че ги чаках АЗ с нетърпение..защото това си беше обида и гавра. Провериха ме! Мен КАТ не ме спира, та камо ли да имам други нарушения, но явно очакванията на гологлавия са били други, да ме изкара крадла!
Като се прибрах веднага подадох жалба..срещу служителя..въпросния касов контрол, а утре отивам и в полицията да подам.
Та така! За три пържолки, станах някаква супер криминална звезда..а те дори не бяха намерени в мен, а си седяха в количката.

пп и само се питам, ами ако на мое място беше някоя възрастна притеснителна женица..как ли щеше да го понесе това? Айде с мен удариха на камък..ама   си имам чисто ново преживяване..отивам на пазар, и бааам процедура..ама поне вече знам какво е...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313729
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031