2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Плановете на компанията са насочени най-вече към 4-те най-големи български града – София, Пловдив, Варна и Бургас, но ще бъдат открити обекти и в средни и по-малки градове. В момента Billa разполага с 92 магазина.
В началото на октомври австрийската компания отбелязва 15 г. от навлизането на българския пазар. Във връзка с годишнината, тя ще организира 3-седмична програма, включваща редица събития. Във всеки отмагазините на Billa ще се проведе томбола с награди, а късметлиите могат да спечелят ваучери на стойност от 15 до 800 лв.
Единственото условие за участие в надпреварата е да се пазарува с Billa Card. Според данни на компанията в над 80% от случаите клиентите пазаруват с такива.
Отделно ще се проведат и обичайните промоции – всеки ден различна група стоки ще е намалена с 25%, като през последната седмица отстъпката ще важи за едноименната марка на компанията.
12 лв. е средната стойност на покупката, която правят клиентите на веригата. Тя варира според регионите и магазините. 10% от всички продажби на компанията са на продукти от собствените й марки. От Billaанонсираха и 2 нови собствени марки, чиито имена засега се пазят в тайна.
„Работим с всички големи български производители”, похвалиха се от компанията. 70% от стоките, които се предлагат в Billa, са с роден произход. През летния сезон цифрата достига внушителните 90%, главно заради многобройните български плодове и зеленчуци.
Търговската верига предлага редица иновативни услуги – обектите й са оборудвани с безжичен интернет, а служителите са специално обучени да асистират на клиентите в неравностойно положение. Именно затоваBilla е носител на няколко международни награди за качество.
Компанията е ангажирана с разнообразни социални каузи – тя активно участва в кампанията „Да изчистим България за един ден”. Веригата е разработила и социален фонд за взаимопомощ между служителите й.
Въпрос на Economic.bg, свързан с промените в Закона за защита на конкуренцията, от Billa изразиха известен скептицизъм. Според тях съществуващата нормативната уредба урежда достатъчно добре отношенията между търговци и доставчици и законът не е бил жизнено необходим.
По отношение на регламентирания 30-дневен срок за разплащане с доставчиците, финансовият директор на Billa Ваня Динева отбеляза, че той не променя обичайната практика. Компанията така или иначе се вписва в този срок, но все пак зависи от естеството на продукта.
Що се отнася до отношенията с конкуренцията, от Billa заявиха, че за тях е предизвикателство и ще работят с всички сили да скъсят дистанцията с останалите лидери в областта на модерната търговия. От компанията планират да го постигнат чрез допълнителни иновации, откриването на нови магазини и подобряването на услугите във вече съществуващите.
http://www.dunavmost.bg/Bulgaria/News/28226-billa-otkriva-60-novi-magazina?utm_source=facebook.com&utm_medium=social&utm_campaign=Postcron.com