Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
13.01.2013 10:13 -
ОТГОВОР ОТ КАУФЛАНД
ТОВА Е ОТГОВОРЪТ КОИТО ПОЛУЧИХ ПО ИМЕИЛ ОТ КАУФЛАНД ПО ПОВОД ПРОСЕЩИТЕ ХОРА ПРЕД МАГАЗИНА ИМ В ШУМЕН
Уважаеми г-н Минков,
Благодарим Ви за Вашето съобщение от 03.01.2013.
Съжаляваме за неприятното впечатление с което сте останали при последното Ви пазаруване в Кауфланд Шумен и Ви молим за извинение.
Тъй като Кауфланд е фирма, поставяща клиента на първо място и всяко мнение е важно за нас, предадохме Вашето оплакване на Управителя на Кауфланд Шумен, за да бъде направена проверка и да се вземат съответните мерки.
Също така, в бъдеще бихте могли да сигнализирате на охраната или на Информация, от където веднага да се вземат нужните мерки.
Държим на Вас като клиент и се надяваме, че ще ни посетите скоро отново.
С уважение,
Диана Илиева
сектор Клиентски маркетинг
Кауфланд България
Уважаеми г-н Минков,
Благодарим Ви за Вашето съобщение от 03.01.2013.
Съжаляваме за неприятното впечатление с което сте останали при последното Ви пазаруване в Кауфланд Шумен и Ви молим за извинение.
Тъй като Кауфланд е фирма, поставяща клиента на първо място и всяко мнение е важно за нас, предадохме Вашето оплакване на Управителя на Кауфланд Шумен, за да бъде направена проверка и да се вземат съответните мерки.
Също така, в бъдеще бихте могли да сигнализирате на охраната или на Информация, от където веднага да се вземат нужните мерки.
Държим на Вас като клиент и се надяваме, че ще ни посетите скоро отново.
С уважение,
Диана Илиева
сектор Клиентски маркетинг
Кауфланд България
Хан Кубрат е УКРАИНЕЦ!?
Брюксел посегна на чушките и боба ни Авт...
Целува го, докато не я съблече гола
Брюксел посегна на чушките и боба ни Авт...
Целува го, докато не я съблече гола
Следващ постинг
Предишен постинг
Обаче само с превземки, учтиви и малко лигави обяснения не стават нещата."Нужните мерки" са не да викнат полиция, а като чужда и богата фирма да направят някакво социално мероприятие.Като например храните на които утре изтича срока да бъдат раздавани безплатно на бездомни , бедни и гладни. Да,да, ама не - по добре да си прибират огромната печалбичка и нах Алемагне. Техната мама швабска.
цитирайаз предлагам просяците натоварени на фолскавагени и в аушвиц да чукат камъни под зоркото наблюдение на бездаррни блекметалисти с нулеви продажби. добра идея за европроект по ресора човешки ресурси. аман от психондели. ако има общество няма да има просяци. тука обаче има само мърша, затова клошарите са в изобилие.
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 71337
Блогрол